// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۷

بازی موبایل Call of Duty بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است

اکتیویژن به تازگی اطلاعاتی را از میزان دانلود بازی Call of Duty Mobile درکنار درآمد آن زمان عرضه تابه‌امروز در دسترس کاربران قرار داده است.

بازی اندروید و آیفون Call of Duty Mobile در اکتبر ۲۰۱۹ عرضه و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند. تابه‌امروز اخباری حول موفقیت این بازی موبایل در دسترس قرار گرفته است و تیم سازنده، سعی کرده با انتشار محتویات مختلف، فضای بازی را تازه و جذاب نگه دارد.

این در حالی است که اکتیویژن به‌تازگی اعلام کرده که بازی Call of Duty Mobile از مرز ۵۰۰ میلیون دانلود عبور کرده است. به‌عبارتی بازی بیش از ۵۰۰ میلیون بار دانلود شده است. در مقایسه با بهترین نسخه کنسولی مجموعه که در مجموع تقریبا ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته است، این یک رقم فوق‌العاده برای کالاف دیوتی موبایل به حساب آمده و نشان می‌دهد که چرا اکتیویژن روی نسخه موبایل این مجموعه سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین CoD Mobile تابه‌امروز بازیکنان زیادی را به مجموعه کالاف دیوتی جذب کرده است.

در ادامه، اکتیویژن در گزارش مالی خود اعلام کرده که میزان درآمد بازی از زمان عرضه تابه‌امروز، یک میلیارد دلار بوده است. این در حالی است که ۶ ماه گذشته، اعلام شده بود که میزان دانلود بازی ۲۵۰ میلیون بار و درآمد آن هم ۵۰۰ میلیون دلار بوده است. به‌عبارتی Call of Duty Mobile در بازه زمانی ۶ ماهه توانسته است این ارقام را دوبرابر کند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه‌ی Call of Duty Mobile لذت می‌برید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده