// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

ساخت یک بازی جدید و بزرگ توسط سازندگان Call of Duty Mobile

استودیوی سازنده‌ی Call of Duty Mobile و Pokémon Unite در حال جذب نیرو برای یک بازی AAA و بلندپروازانه است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی TiMi Studios، از زیرمجموعه‌های شرکت چینی Tencent و سازنده‌ی Call of Duty Mobile و Pokémon Unite برای ساخت یک بازی AAA جدید و بلندپروازانه نیرو استخدام می‌کند. این بازی جدید قرار است برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله موبایل، پی سی و کنسول عرضه شود. دنیل احمد، تحلیل‌گر ارشد در مؤسسه‌ی Niko Partners طی پستی در توییتر از استخدام‌های جدید در TiMi Studios خبر داده است. او همچنین اشاره می‌کند که این بازی جدید با موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 ساخته می‌شود.

شرکت تنسنت موفقیت زیادی در عرضه‌ی بازی‌های موبایلی کسب کرده است و به‌نظر می‌رسد ساخت یک بازی جدید AAA برای کنسول‎‌ها و پی سی حرکت روبه‌جلوی بزرگی در راستای گسترش حوزه‌ی کار آن‌ها به شما می‌رود. همچنین هنوز جزئیات خاصی از این بازی اعلام نشده است. بااین‌حال، احمد فقط اشاره می‌کند که به‌نظر می‌رسد این بازی جدید یک اثر شوتر است و به Genshin Impact، دیگر بازی چندپلتفرمی و موفق تنسنت شباهت کمتری داشته دارد.

Call of Duty Mobile بسیار برای اکتیویژن سودآور بوده و در سال ۲۰۲۰ به مجموعه‌ی کال آو دیوتی کمک کرد که به بزرگ‌ترین موفقیت مالی در تاریخ خود دست پیدا کند. می‌توان گفت که Call of Duty Mobile به‌خوبی توانسته مکانیک‌های گیم‌پلی این مجموعه را در پلتفرم‌های موبایلی پیاده‌سازی کند.

در بازی Pokémon Unite نیز که در سبک MOBA است، دو تیم برسر کسب قلمرو با یکدیگر رقابت می‌کنند. این بازی قرار است در آینده برای دستگاه‌های اندرویدی، iOS و نینتندو سوییچ منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده