نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲

امکان کسب جواز حضور در المپیک با بازی Gran Turismo Sport

بازیکنان بازی ریسینگ Gran Turismo Sport می‌توانند مهارت‌های خود را جهت شرکت در بخش Esports المپیک محک بزنند.

درصورتیکه از طرفداران بازی‌های ویدیویی سبک ریسینگ و به‌خصوص بازی Gran Turismo Sport هستید، فرصت طلایی برای حضور در مسابقات المپیک برای شما فراهم شده است؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی ساعاتی پیش اعلام شد که ساخته استودیوی Polyphony Digital برای افتتاحیه مسابقات Olympic Virtual Series انتخاب شده است؛ مسابقاتی که بهترین بازیکنان در سراسر جهان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

براساس اطلاعات ارایه شده، مراحل انتخاب از امروز لغایت دو خردادماه (۲۳ می) ساعت ۱۹:۲۹ ادامه خواهد داشت. البته باید توجه داشته باشید که سن بالای ۱۸ سال و حضور در یکی از کشورهای مجاز که فهرست آن در وبسایت بازی منتشر شده دو شرط اصلی جهت اخذ مجوز برای شرکت در این مرحله انتخابی است. درنهایت نیز شانزده بازیکن برتر سراسر دنیا در تاریخ دو تیر (۲۳ ژوئن) با هم به رقابت خواهند پرداخت.

از میان شرکت کنندگان از هر کشور مجاز تنها یک نفر درنهایت جواز حضور در مسابقه نهایی را کسب خواهد کرد. تعداد سهمیه‌های کشورها البته با هم متفاوت است؛ به‌عنوان مثال سهمیه کشورهای اروپایی، خاورمیانه و آفریقا درمجموعه هفت شرکت‌کننده و آمریکای جنوبی و مرکزی دو بازیکن انتخاب شده است.

حال اگر شما هم فکر می‌کنید شایسته حضور در این مسابقه بزرگ هستید، بدون اتلاف وقت شانس خود را امتحان کنید. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده