نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۴

افزایش قابل توجه تعداد بازیکنان Gran Turismo Sport

کازونوری یاماوچی، مدیر استودیوی بازی‌سازی پولی‌فونی دیجیتال و تهیه کننده سری گرن توریسمو، ساعاتی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد گیمرهای بازی Gran Turismo Sport به ۹.۵ میلیون نفر رسیده است.

کاربران کنسول‌های پلی استیشن به‌خصوص آن دسته از افرادی که به بازی‌های سبک ریسینگ علاقه‌مند هستند، احتمالا حداقل برای یک‌بار هم که شده سری گرن توریسمو را تجربه کرده‌اند؛ اثری که درواقع رقیب مستقیم مجموعه محبوب فورتزا نیز به حساب می‌آید.

در سال ۲۰۱۷ استودیوی پولی‌فونی دیجیتال که وظیفه ساخت سری ریسینگ گرن توریسمو را برعهده دارد، نسخه جدیدی از این مجموعه تحت عنوان Gran Turismo Sport را به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 روانه بازار کرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که این نسخه به‌دلیل فاصله گرفتن از اصل و ریشه‌‌های سری گرن توریسمو نتوانست در ابتدا آن‌طور که باید مورد استقبال عموم قرار گیرد و با انتقادهای زیادی همراه شد.

حال پس از اینکه رفته‌رفته با عرضه محتواهای جدید، بازی Gran Turismo Sport به یک شبیه‌ساز قابل‌قبولی تبدیل شد، ساعاتی پیش آمار فروش منتشر شده از این بازی رضایت کاربران از آن را نشان می‌دهد. براساس اطلاعات دردسترس کازونوری یاماوچی، مدیر استودیوی پولی‌فونی دیجیتال و تهیه کننده سری گرن توریسمو، در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد که تابه امروز تعداد کاربران بازی Gran Turismo Sport به بیش‌از ۹.۵ میلیون نفر رسیده است. نکته جالب توجه این است که این میزان در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ حدود ۸.۲ میلیون نفر گزارش شده بود که حالا پس از گذشت یک سال به‌نظر می‌رسد محبوبیت این بازی روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی Gran Turismo 7 که قرار است در سال پیش‌روی میلادی برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود، می‌تواند موفق ظاهر شده و رقیب سرسختی برای بازی فورتزا تلقی شود یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این مورد را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده