// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۳

آغاز پری لود ریمستر سه‌ گانه Mass Effect روی ایکس باکس ؛ مشخص شدن حجم بازی

پری لود Mass Effect: Legendary Edition روی کنسول‌های ایکس باکس آغاز شده و بازیکنان باید حجم نسبتا بالایی را برای دریافت این بازی دانلود کنند.

Mass Effect: Legendary Edition هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود و قرار است سه بازی تحسین‌شده‌ی مس افکت را با جلوه‌های بصری امروزی‌تر و بهبودهای مختلف تحویل طرفداران دهد. Mass Effect 2 و Mass Effect 3 هرکدام از نظر گرافیکی بسیار بهبود پیدا کرده‌اند. بااین‌حال، این قسمت اول بازی Mass Effect است که بیشتر از همه دچار تغییر و بهبود شده است؛ از سیستم مبارزات و هدایت وسایل نقلیه گرفته تا باس فایت‌ها و تغییرات اساسی در جلوه‌های بصری. بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که ریمستر مس افکت 1 بازی روان‌تر و لذت‌بخش‌تری نسبت به نسخه‌ی اصلی باشد، ولی شاید نتوان نام ریمیک روی آن گذاشت. حال طبق جدیدترین اخبار، می‌دانیم که حجم این سه‌گانه‌ی ریمسترشده روی هم چقدر است.

پری لود (Pre-load) Mass Effect: Legendary Edition در حال حاضر روی کنسول‌های ایکس باکس شروع شده است و مشخص شده که حجم نسبتا بالایی دارد. بازیکنان برای دریافت این کالکشن باید ۸۴.۳ گیگابایت دانلود کنند. پس اگر ریمستر سه‌گانه مس افکت را روی ایکس باکس پیش‌خرید کرده‌اید، باتوجه‌به حجم بالای فایل بازی شاید بهتر باشد از همین حالا دست به کار شده و شروع به دانلود آن کنید. البته یک آپدیت روز اول هم برای بازی درنظر گرفته شده که آن نیز ۱۱.۸ گیگابایت حجم دارد.

Mass Effect: Legendary Edition در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی همچنین قرار است با استفاده از قابلیت Backward Compatibility در رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 اجرا شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی حجم Mass Effect: Legendary Edition چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با ما درمیان بگذارید. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده