نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵

استقبال بسیار بالای کاربران از تریلر جدید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

براساس اطلاعات موجود، تنها پس از ۲۴ ساعت از زمان انتشار تریلر جدید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، تعداد بازدید آن در یوتیوب از مرز یک میلیون عبور کرد.

اگر به خاطر داشته باشید دقایقی پس از اتمام رویداد پلی استیشن 5، صحبت‌های زیادی حول یک بازی می‌‌چرخید؛ آن هم چیزی نبود جز نسخه جدید سری رچت اند کلنک یعنی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart. درکنار نمایش جذاب و مهیج بازی در آن رویداد، بهره‌گیری از تمام قدرت‌های این کنسول نسل نهمی سونی، ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز را به یک اثر مورد انتظار تبدیل کرده است.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که پس از مدت‌ها دو روز پیش تیم سازنده از تریلر جدید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart رونمایی کرد؛ تریلری که در آن پروتاگونیست جدید بازی به نام Rivet را به ما معرفی می‌کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد این تریلر نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و تنها پس از گذشت یک روز از زمان انتشار آن یک رکورد جالب برای خود ثبت کرده است. براساس اطلاعات موجود، بالغ‌بر ۱.۱ میلیون نفر تنها در این بازه زمانی کوتاه آن را در یوتیوب تماشا کرده‌اند؛ امری که باعث شده تریلر جدید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در دسته‌بندی ویدیوهای ترند شده در این وبسایت رتبه ۱۴ام را به نام خود اختصاص دهد.

ورود رچت و کلنک به بعدهای دیگر در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این سری و دنیای جذایش، فروش فوق‌العاده بازی Ratchet & Clank است. این بازی که در سال ۲۰۱۶ برای کنسول پلی استیشن 4 روانه بازار شد، توانست با گذر از بازی Marvel’s Spider-Man، رکورد سریع‌ترین فروش را به نام خود ثبت کند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Ratchet & Clank: Rift Apart قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

حال باید منتظر ماند و دید استودیوی پرآوازه اینسامنیاک گیمز توانسته به درستی از قابلیت‌های کنسول پلی استیشن 5 استفاده کرده و یک اثر قابل دفاعی را در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده