نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۸

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

استودیوی اینسامنیاک گیمز ساعاتی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که گیمرها می‌توانند بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را با رزولوشن پایین‌تر روی ۶۰ فریم بر ثانیه نیز اجرا کنند.

بالاخره پس از مدت‌ها سکوت چندی پیش سونی با برگزاری رویداد خود از تعدادی از بازی‌های انحصاری کنسول پلی‌ استیشن 5 رونمایی کرد. تقریبا اکثر افرادی که مراسم را تماشا کردند باهم هم‌نظر هستند که یکی از بهترین بازی‌های نمایش داده شده به ساخته جدید استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) یعنی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart اختصاص دارد. نمایش این بازی به‌گفته بسیاری از مردم، قدرت سخت‌افزاری و به‌خصوص سرعت بالای حافظه SSD موجود در پلی‌استیشن 5 را به بهترین شکل به همگان ثابت کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که شب گذشته افتتاحیه مراسم گیمزکام 2020 برگزار شد. از آنجایی که تیم سازنده وعده نمایش یک گیم‌پلی طولانی و مفصل از Ratchet and Clank: Rift Apart را پیش از شروع مراسم داده بود، درنهایت توانستیم با محیط و مکانیزم‌های بازی بیش‌ازپیش آشنا شویم.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی اینسامنیاک گیمز در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که گیمرها می‌توانند بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را علاوه‌بر رزولوشن 4K و سی فریم بر ثانیه، با رزولوشنی پایین‌تر و روی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیز تجربه کنند.

اگر به‌خاطر داشته باشید، در جریان هستید که دقیقا چنین امکانی در یکی دیگر از بازی‌های انحصاری پلی‌ استیشن 5 یعنی Spider-Man: Miles Morales که ساخته همین استودیوی اینسامنیاک گیمز است، نیز وجود دارد.

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در بازه زمانی عرضه پلی‌ استیشن 5 روانه بازار شود.

به‌نظر شما باتوجه به نمایش‌های بازی، آیا Ratchet and Clank: Rift Apart می‌تواند به یکی از بازی‌های تأثیرگذار و مهم نسل آینده تبدیل شود یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده