// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳

تریلر جدید Ratchet & Clank: Rift Apart ؛ اعلام زمان پخش استیت آو پلی

استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز تریلر جدید بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را تقدیم طرفدارها کرد. اما نمایش مفصل و اصلی گیم‌پلی چند روز دیگر از راه می‌رسد.

Rivet نام رسمی پروتاگونیست جدید مجموعه بازی رچت و کلنک است؛ همان دختری که در اولین تریلر رونمایی از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart با وی ملاقات کردیم و حالا می‌دانیم که چه اسمی دارد. اینسامنیاک گیمز مجددا تاکید کرد که بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود.

سازندگان باور دارند که چه طرفدارهای قدیمی و چه گیمرهای که تا امروز یک بار هم سری بازی رچت و کلنک را تجربه نکرده‌اند، به‌شدت از محصول جدید لذت می‌برند. جیمز استیونسون از استودیو اینسامنیاک گیمز در اکانت توییتر خود نوشت: «به نسل جدید خوش آمدید». زیرا اینسامنیاک گیمز از قبل هم گفته بود که بازی Ratchet & Clank: Rift Apart استفاده‌های زیادی از تکنولوژی‌های PS5 و مخصوصا SSD پرسرعت آن خواهد داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

شخصیت جدید بازی رچت و کلنک یک مبارز مقاومت در بعدی دیگر است؛ جهانی که در آن زندگی‌ها کاملا زیر سلطه‌ی امپراطور نفاریوس به خطر افتاده‌اند. در بازی Ratchet & Clank: Rift Apart گیمر هم با مناطق آشنا روبه‌رو می‌شود و هم قدم به مکان‌هایی می‌گذارد که تا به امروز در مجموعه بازی رچت و کلنک دیده نشده بودند. حتی مکانیک‌های گیم‌پلی و سلاح‌ها نیز ترکیبی از موارد آشنا برای طرفدارهای قدیمی و خلاقیت‌های جدید را ارائه می‌دهند.

اکنون چند آهنگ بازی در پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار گرفتند و می‌دانیم که اگر نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی را بخریم، به پنج ظاهر اختصاصی و جذاب برای شخصیت‌ها دسترسی پیدا می‌کنیم. ولی خبر اصلی معرفی قسمت جدید برنامه State of Play سونی بود که راس ساعت ۰۱:۳۰ بامداد جمعه به وقت ایران برگزار خواهد شد. در این برنامه شاهد تریلرها و اطلاعات جدید از چند بازی مستقل ساخته‌شده با همکاری پلی استیشن سونی هستیم و درنهایت یک تریلر گیم‌پلی ۱۵ دقیقه‌ای از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را خواهیم دید.


منبع PS.Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده