نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۶

عدم معرفی بازی نقش آفرینی جدید استودیوی inXile در آینده نزدیک

برایان فارگو، مدیر استودیوی inXile Entertainment ضمن ابراز هیجان از پروژه پیش‌روی خود، اعلام کرد بازی جدید این استودیو به این زودی معرفی نخواهد شد.

با عرضه آثاری چون Wasteland و The Bard's Tale نام استودیویی تحت عنوان اینگزایل اینترتینمنت (inXile Entertainment) بر سر زبان‌ها افتاد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان این موضوع هستید که این استودیوی بازی‌سازی آمریکایی که طی چند سال اخیر اعتبار زیادی در تولید و عرضه بازی‌های CRPG پیدا کرده بود، مدتی است که به‌عنوان زیرمجموعه مایکروسافت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

همین موضوع که منجر به در اختیار داشتن قدرت بیشتر به سران این استودیوی شده، توقعات و انتظارات زیادی را نیز در بسیاری از اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد کرده است. 

حال در تازه‌ترین اخبار بازی، ساعاتی پیش برایان فارگو، مدیر inXile Entertainment، در حساب رسمی توییتر خود به پروژه آینده این استودیو اشاره کوتاهی کرد. او ضمن ابراز هیجان نسبت به جنبه‌های بصری و طراحی پروژه در دست ساخت، اما اعلام کرد که تا زمان معرفی و نمایش آن مدت زمان نسبتا زیادی باقی مانده است. البته فارگو با انتشار توییتی دیگر خاطرنشان کرد که منظور از مدت زمان زیاد حداقل تا یک سال آینده است و این زمان ممکن است طولانی‌تر هم شود.

چنانچه از طرفداران استودیوی اینگزایل اینترتینمنت باشید، احتمالا اطلاع دارید که فارگو چندی پیش تاکید کرده بود که جدیدترین بازی نقش آفرینی این استودیو در مراحل پیش تولید خود قرار دارد و برای ساخت آن از موتور بازی‌‌سازی آنریل انجین 5 استفاده شده است.

در همین میان اما نباید فراموش کرد که طی ماه‌های آینده دو بسته الحاقی جدید برای مخاطبان بازی Wasteland 3 روانه بازار خواهد شد. اولین بسته الحاقی این بازی طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است در تاریخ ۱۳ خرداد تحت عنوان The Battle of Steeltown در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص پروژه دردست ساخت استودیوی inXile Entertainment را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده