// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲

Wasteland 3 دو بسته الحاقی بزرگ دریافت می‌کند

در جریان بسته الحاقی‌های جدید بازی Wasteland 3، محتویات جدیدی به Ranger HQ اضافه می‌شود.

بازی Wasteland 3 در زمان عرضه توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. با اینکه استودیو inXile Entertainment احتمالا در حال کار روی یک بازی جدید است، اما دلیل نشده تا ویست‌لند ۳ را فراموش کند.

برایان فارگو، رئیس استودیو inXile Entertainment، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که دو اکسپنشن برای بازی Wasteland 3 درنظر گرفته شده است. اولین بسته الحاقی پولی بازی، The Battle of Steeltown نام دارد و در تاریخ ۱۳ خرداد ماه عرضه می‌شود. جدا از اضافه شدن مأموریت‌های داستانی و محیط جدید، بسته الحاقی ذکر شده محتویات تازه‌ای نظیر لباس جنگی و سلاح‌های جدید را به بازی اصلی اضافه می‌کند. 

برایان فارگو در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که Ranger HQ هم محتویات جدیدی را کسب خواهد کرد. همچنین صداگذاری‌های بیشتری به بازی اضافه خواهد شد تا واکنش‌پذیری در Wasteland 3 را افزایش دهند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اطلاعات تکمیلی حول بسته الحاقی دوم منتشر می‌شود و آیا inXile Entertainment اکسپنش پس بازی را معرفی می‌کند یا نه. 

بازی Wasteland 3 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در بخشی از توضیحات خود نوشته است:

اگر از آن دست بازیکنانی هستید که نسخه‌های قبلی ویست‌لند را بازی کرده‌اند یا حتی ساعت‌ها مشغول ماجراجویی در سری فال‌اوت بوده‌اند، ویست‌لند ۳ بدون شک یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌هایی خواهد بود که می‌توانید این روز‌ها با آن سرگرم شوید. برایان فارگو و تیمش یک بار دیگر هنرش خودشان را در خلق یک نقش آفرینی آخرالزمانی به‌تصویر کشیده‌اند و جزییات بی‌نهایت دوست‌داشتنی بازی چه در داستان و چه در گیم‌پلی، منجر به خلق اثری شده که هر بازیکنی می‌تواند تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از آن ببرد و حتی پس از سپری کردن چیزی حدود ۵۰ ساعت در آن، با همان اشتیاق اولیه دوباره به سراغش برود. ویست‌لند ۳، فراتر از هر تعریفی، همان اثری است که طرفدارنش مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند و حتی یک سری مشکلات مخصوصا فنی هم باعث نخواهند شد تا مزه شیرین تجربه کردنش تا مدت‌ها زیر زبان‌تان نماند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده