// شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

طراح ارشد سیستم مبارزات بازی God of War به استودیو inXile Entertainment پیوست

به‌تازگی مشخص شده که دین رایمر، طراح ارشد مبارزات God of War، برای کار روی یک بازی انحصاری نسل نهمی با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 به استودیو inXile Entertainment پیوسته است.

از زمان خریداری استودیوهای مختلف توسط مایکروسافت و همچنین راه‌اندازی یک استودیو جدید به نام The Initiative، آن‌ها در حال به خدمت گرفتن توسعه‌دهنده‌هایی هستند که در گذشته روی بازی‌های صاحب‌نامی کار کرده‌اند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به نام Timdog متوجه یک مطلب در سایت ResetEra شده که در جریان آن دین رایمر، طراح ارشد سیستم مبارزات بازی God of War، به استودیو inXile Entertainment پیوسته است. دین رایمر به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که آن‌ها در استودیو inXile Entertainment به‌دنبال استخدام نیرو در سمت‌های مختلف هستند تا روی یک بازی انحصاری و AAA کار کنند. 

در ادامه مشخص شده که این بازی انحصاری با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد. متاسفانه جزئیات بیشتری حول این موضوع منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود در رویداد ماه جولای مایکروسافت، اخبار بیشتری حول بازی انحصاری inXile Entertainment منتشر شود. مایکروسافت سعی دارد در این رویداد بازی‌های انحصاری خود را برای ایکس باکس سری ایکس به‌نمایش بگذارد و یک رویداد جذاب و هیجان‌انگیز را برگزار کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع WindowsCentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده