نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۲

دومین بازی نقش ‌آفرینی استودیو inXile در مراحل اولیه تولید قرار دارد

برایان فارگو، رئیس استودیوی inXile Entertainment در اظهارات جدید خود به آغاز فرایند پیش تولید یک بازی نقش آفرینی جدید توسط تیم توسعه‌دهندگان inXile اشاره می‌کند.

باوجود استودیوهای بازی‌سازی inXile Entertainment، آبسیدین، پلی‌گراند گیمز و البته استودیوهای بازی‌سازی بتسدا، مایکروسافت به یک قدرت برتر در زمینه توسعه‌ی بازی‌های سبک نقش آفرینی یا RPG تبدیل شده است. از میان این موارد، inXile اخیراً بازی Wasteland 3 را منتشر کرده اما حالا دیگر مدت زیادی است که مرتب از بازی جدید این شرکت می‌شنویم.

برایان فارگو رئیس استودیوی اینکسایل در رشته توییت‌های جدیدی که در رابطه با برنامه‌های پیش روی شرکت منتشر کرده، اعلام کرده که هنوز زمان زیادی تا آماده‌ شدن پروژه بعدی اینکسایل باقی مانده است. Fargo در ادامه اظهار داشته که این استودیو هم‌اکنون مشغول توسعه «یک بازی جدید و فوق‌العاده RPG» بوده و زمان زیادی برای ساخت آن اختصاص داده شده است. وی در ادامه اضافه می‌کند که دومین بازی نقش آفرینی بزرگ این شرکت در مراحل پیش تولید قرار داشته و بنابراین هنوز تا زمان اعلام اولین جزئیات از محتوای بازی فاصله‌ی زیادی داریم.

فارگو در خصوص اینکه این بازی به‌طور کلی چه ماهیتی داشته و به چه موضوعاتی می‌پردازد هیچگونه اطلاعاتی را ارائه نمی‌کند. تا به اینجای کار تنها می‌دانیم که این بازی با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 توسعه داده شده و سبک کلی بازی نقش آفرینی و داستان محور خواهد بود. باتوجه به کیفیت بسیار خوبی که از بازی Wasteland 3 سراغ داریم، به نظر می‌رسد که پروژه بعدی اینکسایل نیز ارزش منتظر ماندن را داشته باشد.

Wasteland 3

Wasteland 3 اخیراً به‌عنوان یکی یک بازی مولتی‌پلتفرم توسط این استودیو منتشر شده و موفق به دریافت نمره خوب ۸۴ از سوی منتقدان متاکریتیک شد. افشین پیروزی نیز در نقد و بررسی زومجی به این بازی امتیاز بسیار خوب ۹ از ۱۰ را اختصاص داده است. در بخشی از این مقاله می‌خوانیم:

«برایان فارگو و تیمش یک بار دیگر هنرش خودشان را در خلق یک نقش آفرینی آخرالزمانی به‌تصویر کشیده‌اند و جزییات بی‌نهایت دوست‌داشتنی بازی چه در داستان و چه در گیم‌پلی، منجر به خلق اثری شده که هر بازیکنی می‌تواند تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از آن ببرد و حتی پس از سپری کردن چیزی حدود ۵۰ ساعت در آن، با همان اشتیاق اولیه دوباره به سراغش برود. ویست‌لند ۳، فراتر از هر تعریفی، همان اثری است که طرفدارنش مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند و حتی یک سری مشکلات مخصوصا فنی هم باعث نخواهند شد تا مزه شیرین تجربه کردنش تا مدت‌ها زیر زبان‌تان نماند.»

اگر جزو کاربران Xbox Game Pass هستید، می‌توانید Wasteland 3 را به رایگان تجربه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده