نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵

ویژگی‌ های جذاب ریمستر Total War: Rome در تریلر تازه بازی

تریلر تازه‌ی بازی Total War: Rome Remastered نگاهی جامع به تمام مواردی دارد که بازیکنان باید پیش از تجربه‌ی آن بدانند.

بازیکنان هفته‌ی آینده می‌توانند به گذشته بازگردند و در قالب یک ریمستر به تجربه‌ی بازی Total War: Rome بپردازند. این بازی یکی از اولین نسخه‌های مجموعه‌ی توتال وار به‌شمار می‌آید که از محبوبیت زیادی نزد طرفداران برخوردار است. شرکت سگا و استودیوی کریتیو اسمبلی در آستانه‌ی عرضه‌ی Total War: Rome Remastered اقدام به تبلیغ بازی کردند و تریلرهایی را برای مقایسه‌ی آن با نسخه‌ی اصلی و نمایش برخی از تغییرات در دسترس قرار دادند.

حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Total War: Rome Remastered منتشر شده است که نگاهی به ویژگی‌های مختلف این اثر استراتژی دارد. این تریلر یک راهنمای جامع و کامل برای بازی محسوب می‌شود. با اینکه برخی از ویژگی‌های بازی معرف حضور بازیکنان است، اما تماشای این تریلر راه بسیار خوبی برای آشنایی طرفداران مجموعه با جنبه‌هایی است که تفاوت‌هایی بین آن‌ها با نسخه‌های جدیدتر دیده می‌شود.

البته اگر به‌هیچ‌وجه با چنین ویژگی‌هایی آشنایی ندارید، تریلر تازه‌ی Total War: Rome Remastered اطلاعات جامع و خوبی از نحوه‌ی تجربه‌ی بازی به دست می‌دهد. نسخه‌ی بازسازی بازی Total War: Rome در تاریخ ۹ اردیبهشت (۲۹ آوریل) منحصراً در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر بازی بنشینید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده