// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۵

نمایش بهبودهای گیم‌پلی نسخه ریمستر Total War: Rome در تریلر جدید بازی

استودیوی Creative Assembly تریلری جدیدی از بازی Total War: Rome Remastered منتشر کرده که در آن بهبود‌ها و تغییرات انجام‌گرفته در بخش گیم‌پلی و منوهابه نمایش گذاشته می‌شود.

Rome: Total War یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های مجموعه‌ی توتال وار از استودیوی Creative Assembly بوده که به‌زودی قرار است نسخه‌ی ریمستر آن همراه‌با بهبود جنبه‌های مختلف بازی منتشر شود. Total War: Rome Remastered از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کند و جلوه‌های بصری آن نیز بهبود پیدا کرده است. همچنین کیفیت نقشه‌های نسخه‌ی ریمستر به‌طرز قابل‌توجه‌ای بالاتر رفته و بهبودهایی نیز در بخش منوها و گیم‌پلی بازی اعمال شده که تجربه‌ی روان‌تری را نسبت به نسخه‌ی اصلی ارائه می‌دهد. حالا کریتیو اسمبلی با انتشار تریلری به‌طور گذرا بهبودهای گیم‌پلی و منوهای Total War: Rome Remastered را به نمایش گذاشته و در مواردی از امکانات جدید بازی رونمایی کرده است.

یکی از بهبودهای مهم انجام‌گرفته در نسخه‌ی ریمستر Total War: Rome Remastered به دوربین آن برمی‌گردد که در بخش کمپین می‌توان آن را چرخاند و درجه‌ و زاویه‌ی زوم کردن آن نیز گسترده‌تر شده است. همین موضوع باعث شده که بازیکنان تسلط بهتری بر نقشه‌ها و میدان نبرد داشته باشند. علاوه‌براین، ۱۶ جناح (فکشن) قابل بازی جدید در دسترس قرار گرفته است. خلاصه‌ی وضعیت هریک از فکشن‌ها را نیز می‌توان در صفحه‌ی جدیدی که به همین منظور طراحی شده، مشاهده کرد. همچنین حالا می‌توان سرعت جریان نبرد را به نصف کاهش داد و وضعیت هریک از واحد‌های نظامی را در میدان نبرد در بالای سرشان مشاهده کرد که همین موضوع کنترل ارتش را ساده‌تر می‌کند.

افزون‌براین‌ها، یک بخش آموزشی به‌روزشده به‌همراه راهنمای تصویری و نوشتاری مفصلی برای کمک به بازیکنان کم‌تجربه‌تر در Total War: Rome Remastered گنجانده شده است. همچنین کریتیو اسمبلی قوانین بازی (Ruleset) را در نسخه ریمستر به‌روز کرده است. بااین‌حال بازیکنان از بین قوانین نسخه‌ی ریمستر و کلاسیک می‌توانند انتخاب کنند که به‌نظر می‌رسد بازیکنان قدیمی‌تر از نسخه‌ی کلاسیک آن لذت بیشتری خواهند برد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Total War: Rome Remastered در تاریخ ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد و شامل بازی اصلی و بسته‌ی الحاقی Alexander and Barbarian Invasion می‌شود. با خرید این بازی همچنین می‌توان Rome: Total War Collection را به رایگان دریافت کرد. ضمنا دارندگان نسخه‌ی اصلی توتال وار رم تا تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) فرصت دارند تا نسخه‌ی ریمستر را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده