// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۷

احتمال جریان داشتن بازی جدید سانتا مونیکا در جهانی فانتزی

استودیوی سانتا مونیکا سونی به‌تازگی یک آگهی استخدام منتشر کرده که در آن اشاره می‌شود بازی جدید و معرفی‌نشده‌ی آن‌ها دارای جهان و حال‌و‌هوایی فانتزی است.

مجموعه بازی‌های God of War بدون شک مهم‌ترین آی‌پی استودیوی Santa Monica و یکی از بهترین‌ انحصاری‌های سونی محسوب می‌شود و باتوجه‌به موفقیت عظیم هریک از نسخه‌های آن، سرمایه‌گذاری بیشتر روی این مجموعه و ساخت نسخه‌های جدیدی از آن کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. می‌دانیم که این استودیوی خوش‌‌نام در حال حاضر در حال ساخت بازی God of War: Ragnarok (یا هر نام دیگری که برای آن انتخاب شود) است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که سانتا مونیکا علاوه‌بر دنباله‌ی خدای جنگ، روی پروژه‌ی دیگر نیز کار می‌کند.

اخیرا خبر رسید که استودیوی سانتا مونیکا روی یک پروژه‌ی معرفی‌نشده کار می‌کند که احتمال می‌رود یک آی‌پی به‌کلی جدید باشد. البته به‌نظر می‌رسد که این بازی هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد و هنوز تا زمان معرفی رسمی آن فاصله داریم. بااین‌حال، شاید آگهی استخدامی جدید سانتا مونیکا بتواند سرنخی از حال‌و‌هوای کلی این بازی به ما بدهد.

یک آگهی استخدامی به‌تازگی در وب‌سایت استودیو پست شده که در آن اشاره می‌شود این بازی معرفی‌نشده دارای حال‌و‌هوایی فانتزی است. در چند جای این آگهی که برای جذب فردی در سمت طراح ارشد کاراکتر منتشر شده، به حال‌و‌هوا و جهان فانتزی این بازی جدید اشاره شده است. برای مثال، در بخش شرح وظایف این آگهی آمده که فرد باید «در حوزه‌هایی مشخص بتواند با دیگران روابطی مبتنی بر همکاری و خلاقیت داشته باشد تا بتواند به توسعه‌ی بهتر کاراکترهای درون بازی، زبان بصری و مجموعه‌ی قوانینی برای دنیاهایی فانتزی کمک کند.» از طرفی در بخش توانایی‌های مورد نیاز نوشته شده که فرد باید «مهارت‌ بالایی در طراحی داشته باشد و بتواند کاراکترها، موجودات و اشیایی فانتزی با ظاهری باورپذیر و واقع‌گرایانه را خلق و رندر کند.»

البته این نکته را نیز باید درنظر گرفت که سازندگان ممکن است در طول مراحل توسعه‌ی یک بازی بارها ایده‌های خود را تغییر دهند. این اتفاق مخصوصا برای بازی‌هایی می‌افتد که هنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت هستند و به‌نظر می‌‌رسد بازی جدید سانتا مونیکا هنوز در این مرحله به سر می‌برد. بااین‌حال، موردی که معمولا از ابتدا تا انتهای مراحل توسعه‌ی یک بازی دست‌نخورده و تغییرناپذیر باقی می‌ماند، جهان و حال‌و‌هوای آن است. پس اگر بخواهیم براساس آگهی استخدامی تازه‌ی سانتا مونیکا قضاوت کنیم، باید بگوییم که احتمالا بازی نهایی نیز در محیطی فانتزی جریان خواهد داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را درباره‌ی بازی جدید استودیوی سانتا مونیکا با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده