// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

پیام کارگردان God of War 2 در سالگرد ۱۴ سالگی انتشار بازی

کوری بارلوگ، کارگردان خلاق God of War 2 به‌تازگی به‌مناسبت سالگرد ۱۴ سالگی این بازی محبوب و قدیمی پیام‌هایی در توییتر خود نوشته است.

دو روز پیش سالگرد ۱۴ سالگی انتشار بازی قدیمی و خاطره‌انگیز God of War 2 بود و کوری بارلوگ، کارگردان بازی به‌مناسبت این تاریخ چند جمله‌ای در باب پروژه‌ی ساخت نسخه‌ی دوم مجموعه‌ی اصلی خدای جنگ نوشته است.

او در یکی از توییت‌ها می‌نویسد: «درکل زمان ساخت God of War 2 به معنای واقعی کلمه نمی‌دانستم دارم چه کار می‌کنم. هر روز حس می‌کردم انگار من را در شب افتتاحیه‌ی یک نمایش موزیکال به وسط صحنه هل داده‌اند تا آن‌جا قطعه‌ای را اجرا کنم که خودم هیچ‌وقت نشنیده بودم، چه برسد به اینکه برای اجرای آن تمرین کرده باشم. خوشبختانه آن زمان یک تیم عالی و بااستعداد را در اختیار داشتم که بسیار از ایده‌های آن‌ها الهام گرفتم.»

بارلوگ در توییت دیگر می‌گوید: «زمانی‌که کار روی بازی را تمام کردم، تازه از وظایف و مسئولیت‌های یک کارگردان سردرآوردم. البته درواقع به‌نوعی سال‌ها طول کشید تا متوجه شوم که هدایت و کارگردانی یک پروژه، به‌معنای کلی آن چگونه است.»

او سپس به‌شوخی در ادامه‌ی جمله‌ی قبلی خود از زبان یک راوی خیالی می‌نویسد: «راوی اینجا می‌گوید: آره او [بارلوگ] وقتی می‌گوید سال‌ها طول کشید تا معنای کلی کارگردانی را متوجه شوم، منظورش همین هفته‌ی پیش است! البته متاسفانه دوباره الان معنای آن را فراموش کرده است!»

بازی God of War 2 که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، اولین تجربه‌ی کوری بارلوگ در سمت کارگردان بود. براساس پروفایل او در وب‌سایت MobyGames، او بعدا در سمت کارگردان خلاق به ساخت بازی‌های God of War Chains of Olympus و God of War سال ۲۰۱۸ پرداخت. بارلوگ همچنین در ریبوت سال ۲۰۱۳ مجموعه‌ی Tomb Raider کارگردان سینمایی و در بازی Happy Feet Two: The Video Game کارگردان خلاق بوده است.

کوری بارلوگ در حال حاضر مشغول کارگردانی نسخه‌ی دوم مجموعه‌ی جدید خدای جنگ است که تا به اینجا با نام God of War Ragnarok شناخته می‌شود. این بازی قرار است در آینده برای پلی استیشن 5 منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی حرف‌های کوری بارلوگ چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده