نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۸

آگهی استخدام استودیو سانتا مونیکا برای یک پروژه معرفی نشده

پس از اینکه چندی پیش اعلام شد که استودیوی سانتا مونیکا به‌ دنبال جذب یک کارگردان هنری است، حال ساعاتی پیش مشخص شد که برای پروژه‌ای ناشناخته به یک نویسنده نیز نیاز دارد.

یکی از نکات مثبت و برگ برنده سونی در چند سال اخیر استودیوهای انحصاری آن است. یکی از همین استودیوها که کار خود را از سال ۱۹۹۹ میلادی شروع و با عرضه اولین نسخه از سری بازی خدای جنگ (God of War) به شهرت رسید، استودیوی امریکایی سانتا مونیکا نام دارد. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش با انتشار پستی در حساب رسمی توییتر سانتا مونیکا اعلام شد که سران این استودیو به‌منظور تکمیل تیم خود به‌ دنبال جذب یک نویسنده ارشد برای پروژه جدید و معرفی نشده خود هستند. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا به‌خاطر دارید که چنین اقدامی برای اولین‌بار رخ نداده است؛ چراکه چندی پیش نیز استودیوی سانتا مونیکا اعلام کرده بود که به ‌دنبال جذب یک کارگردان خلاق است. 

سال ۲۰۱۸ بود که سانتا مونیکا با ساخت و انتشار بازی God of War روی پلی استیشن 4 توانست توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرده و نظرات و نقدهای مثبت زیادی را دریافت کند؛ اتفاقی که تیم سازنده را ملزم به توسعه دنباله آن یعنی God of War: Ragnarok به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 کرد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا این دو سمت برای یک پروژه خاص استخدام خواهند شد یا اینکه در آینده قرار است درکنار God of War: Ragnarok شاهد عرضه چندین بازی متفاوت توسط این استودیوی خوش‌نام باشیم؟ لطفا شما هم در این خصوص نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده