// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

اشاره شایعات جدید Battlefield 6 به پشتیبانی از ۱۲۸ بازیکن در هر بازی

تام هندرسون، یکی از فاش کننده‌گان اطلاعات بازی، به‌تازگی مدعی شده که Battlefield 6 از ۱۲۸ بازیکن در هر بازی پشتیبانی می‌کند.

مدتی است که نسخه جدید Battlefield در دست ساخت است و تابه‌امروز شایعات مختلفی حول نسخه جدید این بازی منتشر شده است. برای مثال بعضی از شایعات به مدرن بودن بازی اشاره دارد و بعضی دیگر، به بزرگ بودن بخش داستانی و کوآپ بازی اشاره می‌کند.

این در حالی است که به‌تازگی تام هندرسون، یکی از فاش کنند‌ه‌گان اطلاعات بازی، موارد بیشتری را از Battlefield 6 فاش کرده است. در ابتدا او به نحوه معرفی بازی اشاره کرده است. به‌نظر می‌رسد تیم سازنده در جریان تریلر معرفی بازی که گیم‌پلی بازی را هم به‌صورت کامل نمایش نمی‌دهد، یک محیط کویری را به‌تصویر خواهد کشید. همچنین اون نقاشی خود از تریلر معرفی بازی را هم به اشتراک گذاشته است.

در ادامه وی اشاره کرده که بازی از ۱۲۸ بازیکن پشتیبانی می‌کند و در بعضی از نقشه‌ها شاهد نبردهای ۶۴به۶۴ خواهیم بود. همچنین نسخه بعدی بتلفیلد از سیستم آب و هوایی خاصی پشتیبانی خواهد کرد. تابه‌امروز هندرسون شایعاتی را از بتلفیلد منتشر کرده که حقیقت داشته است و ازطرفی بعضی از آن‌ها هم صحت نداشته‌اند. ازاین‌رو باید تا انتشار اخبار رسمی از سوی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه Battlefield، منتظر بمانیم.

در ادامه می‌توانید نقاشی منتشر شده از سوی تام هندرسون را در زومجی تماشا و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. 

نقاشی تریلر معرفی Battlefield 6


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده