// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴

استودیو لندن سونی در حال استخدام برای ساخت یک بازی جدید پلی استیشن 5

استودیوی لندن سونی به‌تازگی فهرست مشاغل مورد نیاز خود را آگهی کرده و در آن‌ها  اشاره شده پروژه‌ی در دست توسعه‌ی این استودیو یک بازی کاملا جدید و برای پلی استیشن 5 خواهد بود.

استودیوی لندن سونی در سال‌های اخیر روی ساخت بازی‌های واقعیت مجازی برای پلی استیشن VR متمرکز بوده است. بااین‌حال، اگر بخواهیم براساس جدیدترین آگهی‌های استخدام این استودیو قضاوت کنیم، به‌نظر می‌رسد که آن‌ها موقتا توسعه‌ی بازی‌های واقعیت مجازی را کنار گذاشته و روی پروژه‌ی دیگری کار می‌کنند. در این آگهی‌های جدید که مشاغل مختلفی را دربر می‌گیرد، هیچ اشاره‌ای به PSVR نشده و به‌جای آن روی در دست توسعه بودن «یک بازی کاملا جدید و نسل بعدی» برای پلی استیشن 5 تاکید زیادی شده است.

استودیوی لندن سونی در حال حاضر برای سمت‌هایی در بخش‌های هنری، برنامه‌نویسی گرافیکی و انیمیشن‌سازی نیرو جذب می‌کند. همچنین در برخی از این آگهی‌ها به وجود یک بخش چندنفره اشاره شده است. برای مثال در یکی از آگهی‌ها می‌خوانیم: «ما از اینکه یک طراح باتجربه را برای طراحی گیم‌پلی بخش چندنفره استخدام می‌کنیم بسیار خرسندیم، چراکه این سمت برای پروژه‌ی جدیدی که ما در استودیوی لندن در حال توسعه آن برای پلی استیشن 5 هستیم، اهمیتی حیاتی دارد.»

در ادامه‌ی این آگهی نوشته شده: «ما به‌‎عنوان یک استودیوی فرست پارتی باید بازی‌هایی بسازیم که پتانسیل واقعی سخت‌افزار جدیدترین کنسول پلی استیشن را به نمایش بگذارد. به‌خاطر همین موضوع، اینکه بتوانید آزمون‌و‌خطا کنید و قادر باشید در دنیای تازه‌ای در حوزه‌ی طراحی ‌بازی کار کنید، بسیار مهم است.»

به‌تازگی اخباری در اینترنت منتشر شده مبنی بر اینکه سونی قصد دارد تمرکز خود را روی ساخت بازی‌های بزرگ و پرخرج معطوف کند. از طرفی خبر رسیده که یکی از استودیوهای فرست پارتی پلی استیشن احتمالا روی ساخت یک بازی جدید و اورجینال کار می‌کند. استودیوی لندن سونی بااینکه در سال‌های گذشته بازی‌های کوچک‌تری را توسعه داده است، ولی شاید باتوجه‌به آگهی‌های جدید استخدامی، سونی وظیفه‌ی ساخت یک بازی بزرگ و بلاک‌باستری را به آن‌ها سپرده باشد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی بعدی استودیوی لندن سونی چیست؟ فکر می‌کنید که این بازی بزرگ و AAA خواهد بود یا پروژه‌ای جمع‌و‌جورتر؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده