// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۹

پتانسیل بالای بازی انحصاری جدید استودیو لندن پلی استیشن

استودیو لندن پلی استیشن که اکنون ۱۹ سال از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، به‌تازگی خبر از این داد که بازی جدید آن‌ها پتانسیل قابل توجهی دارد و قرار است کیفیت بالایی داشته باشد.

طی چند روز گذشته سونی با پخش تریلرهای چند بازی جدید برای هدست واقعیت‌مجازی پلی استیشن و معرفی اجمالی PSVR 2 نشان داد که اصلا نمی‌خواهد توجه خود به بازی‌های VR را کاهش دهد. بالاخره پلی استیشن وی‌آر پرفروش‌ترین هدست واقعیت‌مجازی عرضه‌شده تا به امروز است و قطعا پلی استیشن وی‌آر 2 می‌تواند به کمک پیشرفت‌های فنی و بهره‌برداری از قدرت پلی استیشن 5، بازی‌های واقعیت‌مجازی بهتری را نیز تقدیم گیمرها کند. جیم رایان تایید کرد که کیت‌های بازی‌سازی برای هدست واقعیت‌مجازی جدید سونی به استودیوها فرستاده شده‌اند. پس قطعا اکنون بازی‌های مختلفی در حال ساخته شدن برای پلی استیشن وی‌آر 2 هستند.

استودیو لندن پلی استیشن گسترش می‌یابد تا پروژه‌ی جدید و جاه‌طلبانه‌ی آن تبدیل به یک بازی باکیفیت و عالی شود

در این بین برخی از گیمرها می‌خواهند بدانند که استودیو لندن پلی استیشن سونی چه اثری را روی پلی استیشن وی آر 2 ارائه می‌کند. زیرا این استودیو در چند سال اخیر متمرکز روی ساخت بازی‌های انحصاری VR شد و جدیدترین اثر آن‌ها یعنی بازی Blood & Truth، یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های واقعیت‌مجازی است.

به‌تازگی رئیس استودیو لندن سونی در یک مصاحبه گفت: «من می‌خواهم ما رویاهای بزرگی ببینیم و به پتانسیل حقیقی خود برسیم. در همین حین باید مطمئن باشیم که پروسه‌ی ساخت بازی در استودیو لندن به شکل کاملا اخلاقی و درست جلو می‌رود. ما ارزش‌های انسانی را بسیار جدی می‌گیریم تا همیشه به یاد داشته باشیم که باید متعادل جلو برویم؛ تا هر روز روی یادگیری و روحیه‌ی تیمی خود کار کنیم. پروژه‌ی جدید ما پتانسیل بسیار زیادی دارد و می‌خواهیم این بازی به نهایت پتانسیل خود برسد؛ ما با تقویت تیم استودیو رشد می‌کنیم و تا یک بازی باکیفیت را تحویل بدهیم!».

مدتی قبل شایعه شده بود که استودیو لندن پلی استیشن می‌خواهد کاری کند که کل مجموعه بازی Horizon استودیو گوریلا گیمز، قابل تجربه با هدست واقعیت‌مجازی پلی استیشن وی آر 2 باشد. اما با گذر زمان این شایعه‌ها کم‌رنگ‌تر شدند. باید صبر کرد و دید که چه زمانی سونی تصمیم می‌گیرد که به رونمایی از بازی انحصاری جدید استودیو لندن پلی استیشن بپردازد.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده