نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۵

وقفه در تولید نسخه بعدی هیتمن به دلیل ساخت بازی جیمز باند

مدیر IO Interactive، خالق سری هیتمن، اعلام کرد که به‌منظور توسعه بازی جیمز باند، درحال حاضر عرضه یک نسخه جدید از سری هیتمن در برنامه کاری این استودیو نخواهد بود. 

هیتمن و داستان‌های پرفراز و نشیب مامور ۴۷ سال‌های زیادی است که مهمان خانه‌‌های گیمرها هستند. برای‌ اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ اثری تحت عنوان Hitman: Codename 47 روانه بازار شد و توانست یک جهش و پیشرفتی در سبک بازی‌های مخفی‌کاری ایجاد کند.

پس از اینکه اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی بود که استودیوی IO Interactive، سومین نسخه از سه‌گانه هیتمن را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد، حال اما به‌نظر می‌رسد طرفداران مامور ۴۷ فعلا نباید منتظر معرفی و عرضه نسخه جدیدی باشند؛ چراکه ساعاتی پیش هاکان آبرک، مدیر این استودیوی دانمارکی به‌صورت رسمی تایید کرد باتوجه به اینکه این‌روزها تمرکز اصلی اعضای استودیو روی توسعه بازی جیمز باند است، از همین‌رو وقفه‌ای در انتشار نسخه جدیدی از هیتمن ایجاد خواهد شد. البته این موضوع را نباید فراموش کرد که عرضه چندین بسته الحاقی برای بازی Hitman 3 در برنامه کاری IO Interactive قرار دارد.

«اعتقاد ما این است که مامور ۴۷ نیازمند یک استراحت است. این پایان داستان هیتمن نخواهد بود. من می‌خواهم همه این را بدانند. همان‌طور که قبلا نیز راجع‌به آن صحبت شده، سری هیتمن برای استودیو از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. درسته که مامور ۴۷ برای مدتی به استراحت خواهد رفت، اما این موضوع به این معنی نیست که ما فعالیت خود روی World of Assassination را به‌طور کامل قطع خواهیم کرد.»

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در حال حاضر تمرکز اصلی اعضای استودیوی IO Interactive روی توسعه و ارایه یک نسخه جدید و متفاوت از جیمز باند است. پروژه‌ای که به‌نظر می‌رسد احتمالا در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارد؛ چراکه اخیرا سران استودیو برای توسعه تیم خود حدود دویست نفر را استخدام کردند. 

حال باید منتظر سرانجام مامور ۴۷ دوست‌داشتنی ماند و دید چه زمانی علاقه‌مندان می‌توانند نسخه جدیدی از هیتمن را تجربه کنند. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده