// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

الهام گرفتن بازی جدید جیمز باند از فیلم ‌های این مجموعه

مدیر ارشد اجرایی استودیوی IO Interactive از این می‌گوید که بازی Project 007 در عین اینکه از فیلم‌ها و رمان‌های جیمز باند الهام می‌گیرد، یک کاراکتر باند اصیل و مخصوص دنیای گیم را تحویل طرفداران خواهد داد.

بازی Project 007 که در استودیوی IO Interactive، سازنده‌ی سه‌گانه‌ی جدید هیتمن در حال ساخت است، یکی از پروژه‌هایی است که در صنعت بازی سروصدا به پا کرده و خیلی‌ها منتظر هستند که تصاویر و اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. آی‌او اینتراکتیو اخیرا بازی Hitman 3 را روانه‌ی بازار کرده که هم با تحسین منتقدین مواجه شد و هم مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. از طرفی سال‌ها است که یک بازی لایسنس‌شده از مجموعه‌ی محبوب جیمز باند به‌دست گیمرها نرسیده است. همین دو دلیل گفته‌شده در بالا کافی است تا بسیاری بی‌صبرانه منتظر شنیدن اخباری جدید از بازی جیمز باند استودیوی آی‌او اینتراکتیو باشند.

تیم توسعه‌ی Project 007 در آی‌او اینتراکتیو گفته که دوست دارد این بازی شروعی برای یک سه‌گانه باشد و به‌نظر می‌رسد که آن‌ها بسیار مشتاق هستند تا بازی خود را از دیگر بازی‌های جیمز باند عرضه‌شده در طول این سال‌ها متمایز کنند. هاکان آبراک، مدیر ارشد اجرایی آی‌او اینتراکتیو به‌تازگی در مصاحبه‌ای با آی‌جی‌ان بر این تاکید کرده که بازی جیمز باند آن‌ها کاملا جدید و اصیل خواهد بود. او می‌گوید که برخلاف دیگر اقتباس‌های ویدیو گیمی از جیمز باند که از چهره‌ی هنرپیشه‌ی وقت نقش فیلم‌های جیمز باند در بازی استفاده می‌شد، باند آن‌ها کاملا اصیل خواهد بود. او این مورد را ازنظر شباهت با زمانی مقایسه می‌کند که طرفداران مشتاقانه منتظر معرفی جیمز باند بعدی سینما هستند.

سازندگان Project 007 برای خلق جیمز باندی که مختص مدیای بازی باشد، تمام جنبه‌های آی‌پی جیمز باند را شامل رمان‌ها و فیلم‌های آن بررسی می‌کنند. آبراک در این خصوص می‌گوید: «اینکه بتوانیم یک باند کاملا دیجیتالی و زاده‌شده در صنعت گیم خلق کنیم بسیار مهم است. به همین خاطر نیز داستان بازی باید کاملا اورجینال باشد. اورجینال بودن برای ما خیلی مهم بود و این موضوع را به شرکت فیلم‌سازی EON، مالک آی‌پی جیمز باند منتقل کردیم و آن‌ها هم با ما موافق بودند که ساخت یک بازی جیمز باند با داستانی غیراقتباسی احتمالا بهتر جواب می‌دهد.»

آبراک در ادامه توضیح می‌دهد: «طرفداران همیشه برای قسمت جدید فیلم جیمز باند مشتاق هستند. دیدن اینکه فیلم‌های جدید چگونه مجموعه‌ی جیمز باند را در طول سال‌ها متحول کرده شگفت‌انگیز است. هرکدام از هنرپیشه‌های باند معرف یک نسل هستند و اینکه چگونه این آی‌پی در طول این سال‌ها پیش رفته و خود را با مسائل روز تطبیق داده بسیار جالب است. به همین خاطر نیز ما فقط از یک فیلم، کتاب یا بازی الهام نمی‌گیریم، بلکه از تمام این‌ها استفاده می‌کنیم تا یک باند اصیل با داستانی اورجینال خلق کنیم. البته کاراکتر ما یک جیمز باند خواهد بود و قطعا خصوصیات آشنای این شخصیت را خواهد داشت.»

سازندگان هنوز هیچ بازه‌ی زمانی‌ با پلتفرمی برای انتشار Project 007 اعلام نکرده‌اند. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جیمز باند در دست ساخت آی‌او اینتراکتیو چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این استودیو می‌تواند یک بازی جیمز باند عالی را تحویل طرفداران دهد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده