// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۰

احتمال ساخت یک بازی Call of Duty با محوریت زامبی ها

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی می‌گوید اکتیویژن در حال ساخت یک بازی از مجموعه‌ی Call of Duty با تمرکز بر زامبی‌ها است.

بخش زامبی‌ها کم‌و‌بیش پای ثابت بازی‌های مجموعه Call of Duty بوده‌ است و محبوبیت این بخش طی دهه‌ی گذشته افزایش پیدا کرده است. در همین راستا اخیرا گزارشی منتشر شده که از قصد اکتیویژن برای گسترش قابل‌توجه بخش زامبی خبر می‌دهد. در این گزارش که توسط تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده در صنعت بازی منتشر شده، عنوان می‌شود که یک بازی مستقل زامبی‌محور از مجموعه‌ی کالاف دیوتی در دست ساخت است.

هندرسون این خبر را حدود یک ماه پیش اعلام کرده بود .حال او دوباره روی درستی گزارش خود تاکید کرده و می‌گوید اکتیویژن «برنامه‌های بزرگی برای بخش زامبی‌ها دارد» و اینکه «زامبی‌ها دیگر قرار نیست صرفا سومین حالت قابل بازی [در مجموعه‌ی Call of Duty] باشد.» باتوجه‌به محبوبیت فوق‌العاده‌ی حالت زامبی در بازی‌های Call of Duty، خیلی عجیب نیست که اکتیویژن قصد داشته باشند یک بازی جدا و اختصاصی برای این بخش بسازند. البته باید درنظر گرفت که این موضوع هنوز در حد شایعه است و نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن به‌طور کامل مطمئن بود.

البته طرفداران برای تجربه‌ی یک بخش زامبی پروپیمان لازم نیست تا زمان ساخته شدن یک بازی مستقل از آن منتظر بمانند، چراکه حالت Outbreak که اخیرا همراه‌با فصل دوم به بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone اضافه شده، گسترده‌ترین بخش زامبی تاریخ مجموعه را به مخاطبان تقدیم می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی درخصوص این شایعه چیست؟ آیا تمایل دارید نسخه‌ی جدید کالاف دیوتی با تمرکز کامل بر زامبی‌ها ساخته شود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده