// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۲

تریلر جدید COD: Black Ops Cold War و نمایش بزرگ‌ ترین بخش زامبی مجموعه

اکتیویژن به‌تازگی تریلری اختصاصی از بخش زامبی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر کرده که در آن شاهد نمایش مبارزه‌ی همه‌جانبه‌ی کاراکترها با دسته‌ی زامبی‌ها در نقشه‌های بسیار بزرگ هستیم.

اکتیویژن به‌تازگی از جزئیات و محتوای زیادی که قرار است در فصل دوم به بازی Call of Duty: Black Ops Cold War اضافه شوند، رونمایی کرده است. فصل دوم جدیدترین نسخه‌ی مجموعه کال آو دیوتی پس‌فردا ۲۵ فوریه (۷ اسفند) منتشر می‌شود و با خود یک بخش بزرگ و جدید زامبی را به بازی اضافه می‌کند که Outbreak نام دارد. حال تریلری از این بخش منتشر شده است.

بخش زامبی همیشه جزو محبوب‌ترین حالت‌های بازی در مجموعه‌ی Call of Duty بوده‌اند. این بخش در نسخه‌ی World at War به‌صورت یک ایستر اگ مخفی در بازی گنجانده شده بود و از آن بعد کم‌و‌بیش به عضوی جداناشدنی از بازی‌های کال آو دیوتی تبدیل شد. حال با بخش Outbreak بلک آپس کلد وار بازیکنان می‌توانند بزرگ‌ترین بخش زامبی مجموعه را تجربه کنند.

بااینکه در تریلر معرفی فصل دوم نگاهی گذرا به بخش زامبی شده بود، حال یک تریلر جدید به‌صورت اختصاصی به نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی Outbreak می‌پردازد. حالت جدید زامبی بلک آپس کلد وار، همان‌طور که بالاتر گفته شد، قرار است از نسخه‌های پیشین خود بزرگتر باشد و در نقشه‌هایی عظیم جریان دارد که بازیکنان در آن‌ها می‌توانند از انواع‌و‌اقسام ماشین‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Call of Duty: Black Ops Cold War در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. بخش زامبی Outbreak نیز همراه‌با فصل دوم پس‌فردا به بلک آپس کلد وار اضافه می‌شود. گفتنی است که همزمان با انتشار فصل دوم بلک آپس کلد وار، تجربه‌ی بخش چندنفره‌ و زامبی این بازی از ۷ تا ۱۴ اسفند به مدت یک هفته برای همه رایگان خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده