// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۹

آپدیت جدید COD: Black Ops Cold War با اعمال تغییراتی در بخش زامبی

استودیو تری آرک به‌تازگی آپدیت جدیدی را برای Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر کرده که در جریان آن شاهد اعمال تغییراتی روی حالت زامبی هستیم.

روز گذشته بود که اطلاعاتی در مورد محتویات آینده بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد. این در حالی است که به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر شده است. استودیو تری‌آرک (Treyarch)، سازنده بازی COD: Black Ops Cold War در این به‌روزرسانی تعدادی از باگ‌های بازی را از بین برده است.

بااین‌حال اصلی‌ترین مورد در آپدیت ذکر شده، اعمال تغییراتی روی حالت Outbreak بخش زامبی بازی کالاف دیوتی: بلک آپس کلد وار است. درواقع تیم سازنده با اعمال این تغییرات، این بخش را متعادل‌تر از قبل کرده است. دراین‌میان اشاره کنم که برخلاف حالت زامبی در سایر نسخه‌های کالاف دیوتی، در جریان Outbreak شاهد یک محیط جهان باز هستیم. در این محیط بازیکنان که به‌صورت کوآپ می‌توانند بازی را تجربه کنند، باید مأموریت‌های مختلفی را کامل و زامبی‌ها را هم از بین ببرند. 

برای مثال تغییراتی روی جامپ پدها اعمال شده و ازطرفی مشکلات مربوط‌به نمایش مأموریت‌ها، Dragon Relic و موارد مشابه هم رفع شده است. همچنین کامل کردن یک مأموریت، باعث از بین رفتن زامبی‌های بین HVT را از بین نمی‌رود. این کار در راستای متعادل کردن درجه سختی میان هر مأموریت حالت Outbreak انجام شده است. کاربران با مراجعه به سایت تری آرک می‌توانند توضیحات کامل حول آپدیت جدید Call of Duty: Black Ops Cold War را مطالعه کنند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده