// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۱

تریلر گیم ‌پلی فصل دوم Call of Duty: Black Ops Cold War

اکتیویژن به‌تازگی علاوه‌بر انتشار تریلری از گیم‌پلی فصل دوم Call of Duty: Black Ops Cold War و Warzone، جزئیاتی نیز از محتوای متنوع و زیادی که در این فصل به این دو بازی اضافه می‌شوند ارائه داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تری‌آرک و اکتیویژن به‌تازگی تریلری از گیم‌پلی فصل دوم Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone همراه‌با جزئیاتی از آن را منتشر کرده‌اند. در این فصل شخصیت ادلر به گروگان گرفته شده و شما مأموریت می‌یابید که به جنوب شرق آسیا و کشور لائوس بروید تا دو کار را انجام دهید؛ آزاد کردن ادلر و جلوگیری از پخش گاز سمی نوا ۶ توسط شخصیت Naga.

در فصل دوم نقشه‌ها و سلاح‌های جدید به همراه یک حالت زامبی و آخرالزمانی وجود دارند. حالت زامبی جدید با خط داستانی Dark Aether (زامبی‌هایی که از بعد دیگری به همین نام وارد جهان کال آو دیوتی شده‌اند) ترکیب شده و در آن بازیکنان باید در بزرگ‌ترین نقشه‌های چندنفره‌ی موجود در بلک آپس کلد وار علاوه‌بر دست‌و‌پنجه نرم کردم با لشگر زامبی‌ها، مأموریت‌های خاصی را به پایان برسانند. در این مأموریت‌ها برای مثال باید با استفاده از یک ره‌یاب ماهواره‌ای دشمنان الیت بازی را پیدا و نابود کرد، از یک ماشین صحرایی که پورتال‌های زامبی‌ها را شناسایی می‌کند، محافظت کرد و همچنین در مناطقی که Dark Aether وجود دارند با زامبی‌ها مبارزه کرد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی فصل دوم را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

افزون بر این‌ها، قابلیت‌ها و آپگریدهای جدیدی در این فصل وجود دارند. برای مثال یکی از این آپگریدها Frenzied Guard Field نام دارد که در آن زامبی‌ها به مدت ۱۰ ثانیه مجبور می‌شوند تنها به فردی که از آپگرید استفاده کرده حمله‌ور شوند و در این مدت فقط زره آن شخص از حمله‎‌ی زامبی‌ها آسیب می‌بیند. استفاده از این آپگرید زمانی کاربردی خواهد بود که هم‌تیمی‌های یک بازیکن توسط لشگر زامبی‌ها محاصره شده‌اند و فرد با فعال کردن آن حواس زامبی‌ها را از هم‌تیمی‌هایش پرت و به خودش معطوف می‎‌کند. همچنین بازیکنان می‌توان علیه زامبی‌ها بزرگ‌تر و جان‌سخت‌تر از ماد گلوله‌های انفجاری استفاده کنند و با کشتن آن‌ها کریستال‌های جدید Aetherium دریافت کنند که با آن‌ها می‌توان اسکیل‌ها را به سطح (Tier) ۴ و ۵ ارتقا داد.

در فصل دوم همچنین ۶ اسلحه‌ی جدید به بازی اضافه می‌شوند که شامل FARA 83 (در سطح ۱۵ در دسترس قرار می‌گیرد)، LC10 (در سطح ۳۱ در دسترس قرار می‌گیرد، R1 Shadowhunter، قمه، سلاح اسنایپر ZRG با فشنگ‌های ۲۰ میلی‌متری و نوعی بیلچه نظامی جمع‌شدنی به نام Military tri-fold shovel E-Tool می‌شوند.

در بدو انتشار فصل دوم، نقشه Apocalypse که ۶ بازیکن را دربرابر ۶ بازیکن قرار می‌دهد، در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه فصل دوم نیز سه نقشه‌ی دیگر به بلک آپس کلد وار اضافه می‌شوند که شامل Golova با حضور چند تیم مختلف از بازیکنان (محل آن روستایی در دشت‌های اورال روسیه است)، نقشه ۲ دربرابر ۲ یا ۳ دربرابر ۳ به نام Mansion (محل آن عمارتی در شهر هاوانا کشور کوبا است) و درنهایت نسخه‌ی روز نقشه‌ی Miami که از ۶ بازیکن دربرابر ۶ بازیکن پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین‌ها، در این فصل حالت‌های بازی‌ای مانند گان‎‌گیم، استاک‌پایل و حالت اسکوادمحور و جدیدی از مد هاردپوینت وجود دارند. گفتنی است که حالت دونفره‌ی Onslaught Apocalypse در انحصار کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 است.

وارزون نیز محتوای زیادی در فصل دوم دریافت می‌کند که شامل اپراتورها، سلاح‌ها و حالت‌های بازی جدید می‌شود. همچنین دو مکان مهم تازه به نقشه‌ی وارزون یعنی Verdansk اضافه خواهد شد. در حالت جدید بازی به‌نام Exfiltration بازیکنان باید یک رادیوی قابل حمل را پیدا کنند و برای زمان مشخصی آن را در دستان‌شان حفظ کنند تا بازی را ببرند. محل بازیکنی که رادیو را حمل می‌کند روی نقشه‌ی کوچک بازی قابل مشاهده است و مدت زمانی‌که فرد مورد نظر باید رادیو را برای بردن در بازی در دستانش نگه دارد نیز نمایش داده می‌شود. یک حالت دیگر وارزون در فصل دوم Resurgence Extreme در نقشه‌ی جزیره‌ی ریبرث است. این حالت دارای محدودیت زمانی است و از ۹۰ بازیکن همزمان پشتیبانی می‌کند.

درنهایت نیز کاربران با خرید سیزن پس فصل دوم چهار اپراتور جدید به‌نام‌های Naga ،Maxis ،Wolf و Rivas، لول‌های جدید پرستیژ، سلاح مینی‌گان Death Machine برای کسب اسکوراستریک، چند ماشین جدید، چالش‌های تازه بخش چندنفره و زامبی و موارد دیگری دریافت می‌کنند.

محتوای فصل دوم Call of Duty: Black Ops Cold War و Call of Duty: Warzone در تاریخ ۲۵ فوریه (۷ اسفند) برای این دو بازی منتشر خواهند شد. البته احتمال دارد که بسته به نوع پلتفرم و منطقه‌ی زمانی، فصل دوم یک روز زودتر در دسترس کاربران قرار گیرد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع callofduty vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده