// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

آپدیت Super7 بازی Forza Horizon 4 قابلیت ساخت پیست مسابقه را به آن اضافه می‌کند

بازیکنان با آپدیت رایگان Super7 بازی Forza Horizon 4 می‌توانند پیست منحصربه‌فرد و بعضا عجیب‌و‌غریب خود را بسازند.

مایکروسافت و استودیوی Playground Games از زمانی‌که بازی Forza Horizon 4 را در سال ۲۰۱۸ عرضه کردند، بسیار از این بازی حمایت کرده و توانسته‌اند مخاطبان زیادی را به‌سمت آن جلب کنند. چند ماه پیش خبر رسید حداقل ۱۲ میلیون بازیکن، فورتزا هورایزن 4 را که آخرین بازی این مجموعه‌ی محبوب است، تجربه کرده‌اند. سازندگان درطول این مدت با انتشار آپدیت‌هایی، محتوای زیادی را به بازی اضافه کرده‌اند و حالا طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، آپدیت Super7 که دیروز منتشر شده، موارد هیجان‌انگیزی را به بازی اضافه می‌کند.

این به‌روزرسانی، ساخت پیست‌های مسابقه را به فورتزا هورایزن 4 می‌آورد که در آن بازیکنان می‌توانند از قطعات از پیش ساخته شده‌ای مانند روگذر، تونل و پیچ‌های جاده استفاده کنند تا پیست منحصربه‌فرد و بعضا عجیب‌و‌غریب خود را بسازند و با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارند. بهتر است تریلری را که از این آپدیت منتشر شده، در زیر تماشا کنید تا بهتر با این موارد آشنا شوید و شاید هم ایده‌هایی برای ساخت پیست‌هایی جالب‌ به فکرتان خطور کرد. همچنین لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی نیز مانند سایر به‌روزرسانی‌های فورتزا هورایزن 4 کاملا رایگان است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Forza Horizon 4 درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی دردسترس است. آپدیت Super7 هم دیروز برای همه‌ی پلتفرم‌های مورد اشاره عرضه شده است. همچنین اخیرا خبر رسید که روی نسخه‌های نسل جدید بازی بهبودهایی صورت گرفته است که برای اطلاعات بیشتر از این موضوع می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده