نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲

Forza Horizon 5 احتمالاً در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد

جف گراب، نویسنده و خبرنگار نشریه گیم‌بیت در پادکست جدید خود به احتمال انتشار بازی Forza Horizon 5 در سال ۲۰۲۱ اشاره می‌کند.

درحالی که می‌دانیم نسخه جدید مجموعه Forza Motorsport برای ایکس باکس سری ایکس و اس در دست ساخت قرار دارد، هنوز هیچگونه تأیید رسمی مبنی بر زمان انتشار یا سایر جزئیات مربوط به نسخه جدید سری Horizon بدست ما نرسیده است. بااین حال، جف گراف، ژورنالیست نشریه GameBeat ادعا کرده که احتمالاً قسمت جدید مجموعه Horizon قبل از انتشار نسخه جدید Motorsport در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت. هرچند این بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

گراب در پادکست جدید Xbox Empire که از طریق وبسایت VGC منتشر شده در این رابطه می‌گوید:

«چند ماه پیش، تیزری از بازی جدید Forza Motorsport منتشر شد اما من فکر می‌کنم که قبل از این بازی، نسخه جدید Forza Horizon را دریافت خواهیم کرد. به نظر من این احتمال وجود دارد که در سال جدید شاهد این اتفاق باشیم.»

«ظاهراً توسعه دهندگان این دو بازی در شرایط غیرمنتظره‌ای قرار داشته و استودیوی Playground نیز اظهار داشته که شاید آن‌ها زودتر اقدام به عرضه بازی خود کنند. من فکر می‌کنم از کُلیت ویژگی‌های این بازی اطلاعات خوبی دارم اما تا زمان معرفی رسمی صبر خواهیم کرد.»

تصویری از بازی Forza Horizon 4

تابستان امسال و در جریان یکی از برنامه‌های Xbox Games Showcase شاهد معرفی بازی Forza Motorsport برای ایکس باکس سری ایکس بودیم. در تریلر رونمایی از این بازی، مثل همیشه جلوه‌های گرافیکی فوق العاده دنیای این بازی بیش از همه چیز خودنمایی می‌کرد. طراحی واقعگرایانه خودروها و شبیه سازی عالی پیست‌های مسابقه همگی در یک شرایط بی‌نقص به نظر می‌رسیدند؛ بااین حال، سازندگان این بازی اعلام کردند که این تصاویر به نسخه در دست ساخت بازی در موتور گرافیکی تعلق داشته و در ادامه کارهای بیشتری روی آن صورت خواهد گرفت. Turn 10 هنوز زمان مشخصی را برای تاریخ عرضه این بازی تعیین نکرده است.

شاید بازی Forza Horizon 4 در سال ۲۰۱۸ منتشر شده باشد اما عملکرد عالی استودیوی پلی گراند گیمز در بهینه سازی این بازی ریسینگ و جهان باز موجب شده تا این بازی به یکی از گزینه‌های قطعی خریداران کنسول ایکس باکس سری ایکس تبدیل شود. این بازی هم‌اکنون به صورت جداگانه یا از طریق ایکس باکس گیم پس برای علاقه مندان در دسترس قرار داشته و روی سخت افزار کنسول جدید ایکس باکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

نمایی از تریلر Fan-Made بازی Forza Horizon 5

Forza Horizon 4 که به عنوان بهترین بازی ریسینگ نسل ایکس باکس وان شناخته می‌شد، با عملکرد سریع‌تر و گرافیک بهتر روی کنسول‌های جدید مایکروسافت، بهتر از همیشه به نظر می‌رسد. بهبود نحوه نمایش سایه‌ها، بازتاب نور از سطوح مختلف و کیفیت افکت‌های مختلف گرافیکی در این بازی، همگی برای ایکس باکس سری ایکس مجدداً تنظیم و بهینه سازی شده‌اند. بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر قسمت جدید این سری محبوب هستند.

نظر شما درباره اظهارات جف گراب چیست؟


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده