// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۷

تریلر نسخه پلی استیشن 5 بازی Final Fantasy 7 Remake و نمایش بهبودهای گرافیکی آن

اسکوئر انیکس به‌تازگی تریلری از Final Fantasy 7 Remake Intergrade روی پلی استیشن 5 منتشر کرده که در آن شاهد پیشرفت گرافیکی این نسخه نسبت به بازی اصلی روی پلی استیشن 4 هستیم.

اسکوئر انیکس چندوقت پیش نسخه‌ی پلی استیشن 5 فاینال فانتزی 7 ریمیک را معرفی کرد که Final Fantasy 7 Remake Intergrade نام دارد. در این نسخه شاهد بهبودهای گرافیکی و فنی در بازی هستیم که به‌لطف سخت‌افزار پلی استیشن 5 محقق شده است. علاوه‌بر پیشرفت‌های بصری، ویژگی‌های جدیدی به همراه محتوای داستانی تازه نیز به این نسخه اضافه شده است. محتوای داستانی جدید شامل یک اپیزود تازه می‌شود که بازیکنان در آن می‌توانند با کاراکتر یوفی بازی کنند.

حال در راستای نمایش بیشتری از گیم‌پلی Final Fantasy 7 Remake Intergrade، اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است. در این تریلر مقایسه‌ای بین جلوه‌های بصری نسخه‌ی معمولی آن روی پلی استیشن 4 با نسخه‌ی بهبودیافته‌ی پلی استیشن 5 در حوزه‌هایی مانند بافت‌های محیطی، افکت‌های مه و نورپردازی انجام می‌شود. همچنین سایر ویژگی‌های گرافیکی و فنی بازی مانند وضوع تصویر 4K در حالت گرافیک بهتر، نرخ فریم ۶۰ در حالت پرفورمنس، اضافه شدن درجه سختی Normal (Classic)، کاهش قابل‌توجه زمان لودینگ و قابلیت فوتومد در این تریلر به نمایش درمی‌آیند. شما می‌توانید این تریلر را از لینک یوتیوب تماشا کنید.

همان‌طور که بالاتر نیز گفته شده، Final Fantasy 7 Remake Intergrade  دارای اپیزود داستانی جدیدی است که بازیکنان در آن در نقش شخصیت یوفی بازی می‌کنند. در انتهای تریلر نیز اشاره‌ای کوتاه به این محتوای داستانی تازه می‌شود و احتمالا برای طرفدارانی که نسخه‌ی اصلی فاینال فانتزی 7 ریمیک را روی پلی استیشن 4 تجربه‌ کرده‌اند، این اپیزود می‌تواند انگیزه‌ای باشد تا نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن را نیز با گرافیکی بهبودیافته تجربه کنند.

Final Fantasy 7 Remake Intergrade در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و قیمت آن نیز قرار است ۷۰ دلار باشد. بااین‌حال، کسانی که نسخه‌ی عادی بازی را روی پلی استیشن 4 خود خریداری کرده‌اند، می‌توانند آن را به‌رایگان به نسخه‌ی پلی استیشن 5 ارتقا دهند. البته این دسته از کاربران هنوز برای تجربه‌ی اپیزود یوفی باید مبلغی را جداگانه پرداخت کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده