// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۷

صحبت‌‌ های کارگردان Final Fantasy 7 Remake در مورد احتمال انتشار بسته الحاقی های بیشتر

تتسویا نومورا، در مصاحبه اخیر خود با فامیتسو اطلاعاتی را از آینده بسته الحاقی‌های Final Fantasy 7 Remake منتشر کرده است.

چندی پیش بود که در جریان رویداد اخیر شرکت سونی، نسخه پلی استیشن 5 بازی Final Fantasy 7 Remake به همراه یک بسته الحاقی جدید معرفی شد که مخصوص کاربران نسل نهمی سونی است. در جریان این بسته الحاقی، بازیکنان هدایت یوفی را برعهده می‌گیرند. 

حال سوالی که برای کاربران پیش آمده، این است که آیا در آینده شاهد بسته الحاقی‌های بیشتری فاینال فانتزی 7 ریمیک خواهیم بود؟ تتسویا نومورا، کارگردان فاینال فانتزی ۷ ریمیک، به‌تازگی با فامیتسو مصاحبه‌ای را انجام داده و در آن شاهد توضیحاتی حول بسته الحاقی‌های آینده هستیم. 

نومورا در جریان مصاحبه خود اعلام کرده «درحال حاضر برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی‌های دیگر نداریم. مرتب سازی توسعه این موارد روی پلی استیشن 5 برای عرضه Final Fantasy VII Remake Intergrade، بدین معنا است که توسعه دنباله این بازی روان‌تر از قبل پیش‌ خواهد رفت. حال ما مراحل کاری خود را برای کامل کردن بازی بعدی، اولویت بندی کرده‌ایم.»

همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود افزود «اگر ما به این نتیجه رسیدیم که به بسته الحاقی‌های بیشتری نیاز داریم، قطعا بعد از پایان توسعه دنباله این بازی است.» نکته جالب این است که تتسویا نومورا اعلام کرده آن‌ها بخش داستانی یوفی را یک بسته الحاقی نمی‌دانند. «باتوجه به طبیعت ارتقای یک سیستم، مجبور شدیم که به محتویات یوفی برچسب بسته الحاقی بزنیم. بااین‌حال قصد اصلی ما این بود که به‌جای یک بسته الحاقی، نسخه پلی استیشن 5 بازی را توسعه دهیم.»

کاربرانی که بسته الحاقی یوفی را در Final Fantasy VII Remake Intergrade بازی کنند، به متریاها و احضارها‌یی (سامن) دسترسی پیدا خواهند کرد که تنها مختص به همین بخش از بازی است. همچنین کاربران با فشردن دکمه L2، می‌توانند از سونون (شخصیت جدید داستان) استفاده و ضربات ترکیبی مختلفی را اعمال کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده