// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۲

عرضه بازی Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy روی پلی استیشن و ایکس باکس

بازی Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy از دیروز در فروشگاه‌ پلی استیشن و ایکس باکس فهرست شده و کاربران به‌مدت محدودی می‌توانند آن را با قیمت پایینی خریداری کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کالکشن Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy در حال حاضر در فروشگاه پلی استیشن و ایکس باکس برای خرید در دسترس قرار گرفته است. همچنین تاریخ انتشار آن نیز دیروز ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) ذکر شده است. هر سه بازی مجموعه‌ی ریبوت‌شده‌ی توم ریدر یعنی Tomb Raider محصول سال ۲۰۱۳، Rise of the Tomb Raider محصول سال ۲۰۱۵ و Shadow of the Tomb Raider محصول سال ۲۰۱۸ و تمام بسته‌های الحاقی آن‌ها در این کالکشن وجود دارند.

این کالکشن در حال حاضر تنها شامل نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌شود و فعلا به نسخه‌ی نسل نهمی بازی با جلوه‌های بصری بهبودیافته اشاره‌ای نشده است. قیمت اصلی این کالکشن ۴۹.۹۹ دلار است، ولی کاربران تا تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین) مهلت دارند که آن را با تخفیف به قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

به احتمال زیاد در رویداد دیجیتالی امروز اسکوئر انیکس از این کالکشن به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد، چراکه قبلا نیز تایید شده که قرار است اخباری از توم ریدر در این رویداد اعلام ‌شود. همچنین هنوز نسخه‎‌ی پی سی Tomb Raider: Definitive Survivor Trilogy معرفی نشده است. البته احتمالا نسخه‌ی کامپیوتر آن نیز قرار است در آینده‌ی نزدیک منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده