نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

سازندگان Life is Strange مشغول ساخت ۶ بازی جدید هستند

توسعه‌دهندگان بازی‌های Life is Strange و Tell Me Why در Dontnod Entertainment به‌شدت درگیر توسعه ۶ بازی جدید و تأسیس یک استودیوی تازه در مونترال هستند.

اخیراً مصاحبه‌ای میان نشریه Venture Beat و اسکار گیلبرت (Oskar Guilbert) مدیرعامل استودیوی دونت‌ناد اینترتینمنت صورت گرفته که به پروژه‌های آینده و برنامه‌های در دست اجرای آن‌ها اختصاص دارد. گیلبرت در ابتدای صحبت‌های خود به گسترش این استودیو با تأسیس یک شعبه جدید در مونترال کانادا اشاره کرده و از ۶ بازی جدیدی که توسط توسعه‌دهندگان آن‌ها در دست ساخت است، می‌گوید. وی در ادامه از رضایت منتقدان  و کاربران از بازی‌های اخیر این شرکت ابراز غرور و خوشحالی می‌کند.

البته تاکنون هیچ اطلاعاتی از این بازی‌ها منتشر نشده است؛ اما گیلبرت اظهار داشته که افتتاح استودیوی Montreal به توسعه‌دهندگان دونت‌ناد این اجازه را خواهد داد که بیشتر روی بازی‌های داستان محور تمرکز کنند. وی در هنگام اشاره به پروژه‌های بعدی این شرکت، از اسامی Project 8، Project 9، Project 10 و... استفاده می‌کند.

در مورد استودویی مونترال نیز باید گفت که Luc Baghadoust تهیه‌کننده اجرایی استودیوی Dontnod ریاست آن را برعهده خواهد داشت. مایکل کوچ (Michel Koch) کارگردان خلاق این استودیو نیز بقادوست را در این امر همراهی خواهد کرد. هردوی آن‌ها با تیم توسعه‌دهندگان قبلی خود در ساخت بازی‌های Life is Strange همکاری خواهند کرد؛ اما از این به بعد قرار است روی یک آی پی جدید کار کنند.

پوستر بازی tell me why

در کل باید گفت که حتی با صرف‌نظر از تأسیس یک استودیو جدید، Dontnod Entertainment روزهای بسیار شلوغ و پرکاری را پشت سر می‌گذارد. این شرکت با انتشار بازی اپیزودی و درام شخصیت‌محور Tell Me Why با همکاری ایکس باکس در اوایل سال جاری میلادی و همچنین بازی ماجراجویانه Twin Mirror برای عرضه در ماه آینده، دوران کاملاً فشرده‌ای را سپری می‌کند.

هرچند به نظر می‌رسد که این تنها آغاز مسیر پیش روی توسعه‌دهندگان این شرکت بوده و باید دید که پروژه‌های بعدی آن‌ها با چه سبک و سیاقی ساخته خواهد شد.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده