نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۴

پیش بینی رکوردشکنی تجاری نینتندو در صورت عرضه سوییچ پرو

باتوجه به گزازش منتشر شده در بلومبرگ، به‌نظر می‌رسد نینتندو برای سال مالی پیش‌رو برنامه‌های زیادی دارد و از همین‌رو انتظار عملکرد فوق‌العاده‌ای در بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را نیز می‌کشد.

امروزه یکی از پرسروصداترین بحث‌های صنعت بازی‌های ویدیویی به نسخه پیشرفته کنسول سوییچ تحت عنوان احتمالی نینتندو سوییچ پرو خلاصه می‌شود. دستگاهی که باوجود اینکه هنوز نینتندو به‌صورت رسمی اشاره‌ای به آن نکرده، اما شایعاتی مبنی‌بر استفاده از یک صفحه‌نمایش OLED با پشتیبانی از 4K و همچنین بهره‌گیری از قابلیت DLSS انویدیا روزبه‌روز پررنگ‌تر می‌شود.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که کنسول نینتندو سوییچ پس از گذشت حدود چهار سال از زمان عرضه خود عملکرد و فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش گزارشی در رسانه بلومبرگ منتشر شد مبنی‌بر اینکه باتوجه به احتمال انتشار نسخه پرو این کنسول هیبریدی، نینتندو یک سال مالی بسیار موفقی را چه در بخش سخت‌افزار و چه در بخش نرم‌افزار برای خود پیش‌بینی می‌کند.

در بخشی از این گزارش آمده است که تأمین‌کنندگان عقیده دارند که در سال مالی جدید مجموع فروش بازی‌های نینتندو سوییچ در طول یک سال به ۲۵۰ میلیون نسخه خواهد رسید. درحالی‌که به‌نظر می‌رسد اولویت توسعه‌دهندگان نرم‌افزار نیز ساخت محصولات خود برای نسخه اصلی سوییچ است، اما گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که تولید کنندگان کارتریج‌های فیزیکی سوییچ در حال آماده‌سازی برای افزایش تولید آن در سال جاری مالی هستند.

حال باید منتظر ماند و دید درحالیکه آثار بزرگی چون Pokemon Legends: Arceus، بازی Project Triangle Strategy و همچنین Splatoon 3 برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌‌اند، نینتندو جهت رسیدن به چنین آماری چه برنامه‌ای برای سال جاری تدارک دیده است؟ آیا کاربران این کنسول امسال فرصت تجربه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 را به‌دست خواهند آورد یا خیر؟

لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص آینده سوییچ را با ما نیزبه اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده