// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸

Super Mario 3D World + Bowser's Fury صدرنشین جدول فروش NPD ماه فوریه

گروه تحلیل‌گر NPD جدول فروش بهترین بازی ماه فوریه در آمریکا را منتشر و شاهد صدرنشینی بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury هستیم.

گروه تحلیل‌گر NPD هرماه فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه فوریه آمریکا را منتشر می‌کند. در جریان جدول ماه فوریه (اواسط بهمن ماه تا اوایل اسفند ماه) شاهد صدرنشینی بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury هستیم. این در حالی است که بازی Call of Duty: Black Ops Cold War توانسته است رتبه دوم را از آن خود کند.

در ادامه، بازی Persona 5 Strikers در رتبه سوم، بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales در رتبه چهام و Madden NFL 21 هم در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته است. نکته جالب فهرست منتشر شده، عملکرد بسیار خوب بازی Little Nightmares II است که چندی پیش هم اعلام شد بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است. این بازی در ماه فوریه توانسته است در جایگاه ششم قرار بگیرد.

همچنین Assassin's Creed: Valhalla هم همچنان در فهرست فروش قرار دارد و جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است. در ادامه، بد نیست به بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe، بازی Animal Crossing: New Horizons و بازی Call of Duty: Modern Warfare هم اشاره‌هایی داشته باشیم که در جایگاه‌های هشتم، نهم و دهم قرار گرفته‌اند. دراین‌میان اشاره کنم که ستاره (*) کنار اسم بازی‌ها بدین معنا است که تنها فروش فیزیکی آن‌ها لحاظ شده است. 

در انتها هم مشخص شده که کاربران در ماه ذکر شده ۴.۶ میلیارد دلار برای بازی‌های ویدیویی هزینه کرده‌اند که ۳۵ درصد بیشتر از همین بازه زمانی در سال گذشته است. در ادامه می‌توانید فهرست ۲۰ بازی برتر ماه فوریه از نظر فروش را مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

نام بازی
۱

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury*

۲

Call of Duty: Black Ops: Cold War

۳

Persona 5: Strikers

۴

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

۵Madden NFL
۶Little Nightmares 2
۷Assassin's Creed Valhalla
۸Mario Kart 8 Deluxe *
۹Animal Crossing: New Horizons *
۱۰Call of Duty: Modern Warfare
۱۱FIFA 21
۱۲NBA 2K21 *
۱۳Super Smash Bros. Ultimate *
۱۴Mortal Kombat 11
۱۵Super Mario 3D All Stars *
۱۶Ring Fit Adventure *
۱۷‍Just Dance 2011
۱۸Minecraft: PlayStation 4 Edition
۱۹The Legend of Zelda: Breath of the Wild *
۲۰Immortals: Fenyx Rising


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده