// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۰

استودیوی سانتا مونیکا سونی برای یک بازی جدید نیرو استخدام می‌کند

استودیوی Santa Monica سونی به‌تازگی در توییتر خود یک آگهی استخدام برای جذب فردی باتجربه برای سمت کارگردان هنری منتشر کرده و این فرد باید در ساخت یک بازی جدید و معرفی‌نشده به این استودیو کمک کند.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، استودیوی Santa Monica سونی، سازنده‌ی بازی God of War آگهی استخدام جدیدی منتشر کرده و برای توسعه‌ی یک بازی جدید و معرفی‌نشده نیرو جذب می‌کند. سانتا مونیکا دنباله‌ی به‌شدت مورد انتظار مجموعه‌ی جدید خدای جنگ یعنی God of War: Ragnarok را برای اولین‌بار در رویداد شوکیس پلی استیشن 5 در ماه سپتامبر (شهریور) معرفی و بازه‌ی زمانی انتشار آن را نیز برای سال ۲۰۲۱ تعیین کرد. حال آن‌ها در یک توییت جدید اعلام کرده‌اند که برای سمت کارگردان هنری نیرو لازم دارند. استودیوی سانتا مونیکا به‌دنبال جذب «یک کارگردان هنری باتجربه برای توسعه‌ی یک اثر جدید و معرفی‌نشده» است. باتوجه‌به اشاره به «یک اثر جدید و معرفی‌نشده» تقریبا می‎‌توانیم مطمئن باشیم که این بازی دنباله‌ی گاد آو وار نیست.

متن توییت استودیوی سانتا مونیکا: «ما به‌دنبال یک کارگردان هنری باتجربه برای توسعه‌ی یک بازی جدید و معرفی‌نشده هستیم. اگر خود را برای رهبری تیم ما درجهت ارائه‌ی بهترین کیفیت بصری موجود در بازی‌ها شایسته می‌دانید، از این‌جا درخواست خود را ثبت کنید.»

متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی از بازی در دست ساخت مورد اشاره اعلام نشده است و فقط می‌دانیم که سانتا مونیکا برای یک بازی غیر از God of War 2 نیرو استخدام می‌کند. در برخی موارد که در آگهی‌های استخدام توضیحاتی از پروژه‌ی در دست ساخت توسط کارفرما اعلام می‌شود، از روی آن‌ها می‌توان حدس‌هایی کلی درباره‌ی ماهیت بازی مذکور زد. بااین‌حال، این توییت کوتاه هیچ سرنخ خاصی از بازی تازه سانتا مونیکا به ما نمی‌دهد.

شاید بدانید که استودیوی سانتا مونیکا زمانی مشغول توسعه‌ی یک بازی علمی-تخیلی بود؛ اما کار روی این پروژه در سال ۲۰۱۴ لغو شد. درنهایت در سال ۲۰۱۷ چند کانسپت آرت که ادعا می‌شد مربوط‌به این بازی لغو‌شده است، منتشر شد که درصورت تمایل می‌توانید از این لینک آن‌ها را مشاهده کنید. بااین‌حال، هیچ نشانی از اینکه بازی جدید سانتا مونیکا با آن پروژه‌ی کنسل‎‌شده ارتباط داشته باشد، وجود ندارد. اما این احتمال نیز وجود دارد که این استودیو دوباره به سراغ ساخت پروژه‌ی قدیمی خود رفته باشد.

همچنین ذکر آن خالی از لطف نیست که راجر کلارک، صداپیشه‌ی شخصیت آرتور مورگان در Red Dead Redemption 2 ممکن است با استودیوی سانتا مونیکا همکاری داشته باشد. بااین‌حال، اگر هم شایعه‌ی حضور کلارک در سانتا مونیکا حقیقت داشته باشد، او احتمالا صداپیشگی یکی از کارکترهای گاد آو وار رگنارک را برعهده خواهد داشت و نه بازی جدید اشاره شده در آگهی استخدامی.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی جدید و ناشناخته چیست؟ گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده