نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹

بازی God of War Ragnarok احتمالا برای پلی استیشن 4 هم عرضه خواهد شد

دیوید جفی، از اعضای سابق سانتا مونیکا و کارگردان اولین بازی God of War، اخیرا در استریم خود گفته به احتمال زیاد بازی God of War Ragnarok علاوه‌بر پلی استیشن 5 راهی کنسول PS4 نیز خواهد شد.

حدود یک سال پیش بود که در جریان رویداد پلی استیشن 5، سونی با نمایش یک تیزر کوتاه از جدیدترین ساخته استودیوی سانتامونیکا یعنی بازی God of War Ragnarok رونمایی کرد. تیزری که همانند پیش‌بینی‌ها توانست هیجان اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی را به اوج خود برساند. 

از آن زمان تابه‌امرزو اطلاعات زیادی درخصوص این بازی و داستان و گیم‌پلی آن منتشر نشده است. تنها موضوعی که تیم سازنده به آن اشاره کوچکی کرده زمان تقریبی عرضه بازی یعنی سال ۲۰۲۱ است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش دیوید جف، یکی از توسعه‌دهندگان سابق این استودیوی محبوب و کارگردان اولین بازی God of War، به ارایه اطلاعات جالبی زده است.

براساس ادعای جف، بازی God of War Ragnarok علاوه‌بر پلی استیشن 5 برای کاربران کنسول نسل هشتمی PS4 نیز روانه بازار خواهد شد. او در جریان استریم بازی God of War 2018 در پاسخ به پرسش یکی از طرفداران درخصوص پلتفرم‌های مقصد Ragnarok، با اطمینان اعلام کرد که این بازی برای هردو کنسول عرضه خواهد شد.

البته باید توجه داشته باشید که تا این لحظه هنوز سانتامونیکا و سران سونی واکنش خاصی به این ادعا انجام نداده‌‌اند و از‌ همین‌رو تا زمان روشن شدن ماجرا نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبتی کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش جیم رایان، مدیر پلی استیشن، به‌صراحت تاکید کرد که تمام تلاش سونی این است که حداقل تا سه سال آینده از پلی استیشن 4 پشتیبانی کند. باتوجه به اینکه دو بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Horizon 2: Forbidden West نیز راهی این کنسول می‌شوند، رخ دادن چنین اتفاقی برای Ragnarok نیز دور از انتظار نیست.

حال باید منتظر ماند و دید درصورت تایید این ادعا، چگونه تیم سازنده می‌تواند این موضوع را مدیریت کند. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این مورد را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده