نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۴

تبلیغ مشترک مارول و ایکس باکس برای سرویس Game Pass

کلیپ تبلیغاتی جدید و مشترک ایکس باکس و سریال Falcon and the Winter Soldier، با استفاده از شخصیت‌های سریال جدید دیزنی پلاس، علاقه‌مندان را به خرید سرویس اشتراکی مایکروسافت ترغیب می‌کند.

در این ویدیو تبلیغاتی، آنتونی مکی در نقش شخصیت سم ویلسن یا همان Falcon در دنیای سینمایی مارول را مشاهده می‌کنیم که وارد یک فروشگاه بازی‌های ایکس باکس می‌شود. او در ادامه به متصدی فروشگاه می‌گوید که ۵ سال از زندگی خود را از دست داده و اینکه در این مدت برادرزاده‌های او بزرگ شدند. لذا او به سختی می‌تواند با علایق امروزی آن‌ها ارتباط برقرار کرده و از فروشنده کمک می‌خواهد.

اما این فروشنده تنها یک کارمند ساده‌ی مایکروسافت نیست، بلکه او آرون دیوس از فیلم Captain America: The Winter Soldier است که برای پاسخ به فالکون، به ایکس باکس سری ایکس و سری اس روی نمایشگر فروشگاه اشاره می‌کند. در این صفحه، ویدیویی از بازی‌های ایکس باکس نشان داده می‌شود که در آن یک گوینده درباره بازی‌های جدیدی که به این سرویس اضافه شده صحبت می‌کند. دی سی پیرسون، در دومین حضور خود در MCU برای بازی در نقش شخصیت آرون حضور پیدا کرده است.

در ادامه می‌توانید این ویدیوی تبلیغاتی را ملاحظه کنید.

دانلود از آپارات

جالب اینجا است که بلافاصله بعد از پخش این ویدیوی تبلیغاتی، بحث‌هایی در توییتر مطرح شده بود که آیا این شخصیت واقعاً همان آرون از فیلم Winter Soldier بوده یا نه. که البته خودِ پیرسون در پاسخ به یکی از این توییت‌ها این موضوع را تأیید کرده است. اکانت رسمی Xbox در توییتر نیز با اشاره به این موضوع نوشته که «آرون قطعاً بهترین کارمند ماه خواهد بود.»

آرون در فیلم Winter Soldier نقش یک کارمند شرکت اپل را بازی می‌کرد و حالا که مایکروسافت تمامی فروشگاه‌های خود به جز چهار مورد را تعطیل کرده، شاید سم بتواند در جمع انتقام جویان شغلی را برای آرون دست و پا کند.

سریال تلویزیونی The Falcon and the Winter Soldier از تاریخ ۱۹ مارس (جمعه ۲۹ اسفند ۹۹) ازطریق Disney+ پخش خواهد شد. تاکنون چهار پوستر از شخصیت‌های این سریال منتشر شده و کوین فیج، تهیه کننده این مجموعه اخیراً درباره چگونگی تصاحب نقش کاپیتان آمریکا توسط فالکون صحبت کرده است. او همچنین درباره شخصیت‌های She-Hulk، مون نایت و... اطلاعات جدیدی را ارائه کرده است.

درباره سرویس ایکس باکس گیم پس نیز باید گفت که مایکروسافت اخیراً قرارداد خرید بتسدا را نهایی کرده که این موضوع به‌معنی انتشار بازی‌های جدیدی از مجموعه بتسدا به سرویس اشتراکی ایکس باکس است. مشابه اتفاقی در اواخر ماه فوریه با اضافه شدن بازی‌هایی مانند Dirt 5 و Pillars of Eternity II: Deadfire به ایکس باکس گیم پس، شاهد آن بودیم.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده