نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴

صحنه های وحشتناک و دلهره آور در انتظار بازیکنان Resident Evil 8

کارگردان بازی Resident Evil Village در مصاحبه‌ی خود با مجله‌ی Edge گفته که قرار است این بازی پر از صحنه‌های وحشتناک و دلهره‌آور باشد.

فقط چند ماه تا انتشار بازی مورد‌انتظار Resident Evil Village باقی مانده است و طرفداران زیادی برای تجربه‌ی آن لحظه‌شماری می‌کنند. Resident Evil Village هشتمین اثر اصلی از مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول محسوب می‌شود. سال‌های زیادی است که شرکت کپکام با مجموعه‌ی رزیدنت ایول در سبک وحشت و بقا لحظات خاطره‌انگیزی برای طرفداران این مجموعه رقم زده است. تاکنون جزئیات زیادی از بازی رزیدنت ایول Village منتشر شده است از جمله یک نسخه دمو از بازی به‌نام ‌Maiden. اخیرا کارگردان این بازی گفته است که در بازی Resident Evil Village المان وحشت همچنان نقش برجسته‌ای خواهد داشت.

اگر تصاویری را که کپکام از بازی Resident Evil Village منتشر کرده است بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که Village از بازی Resident Evil 4 الهام گرفته است. موریماسا ساتو، کارگردان بازی Resident Evil Village، در مصاحبه‌ی خود با مجله‌ی Edge به مخاطبان اطمینان‌خاطر داده است که این بازی از لحاظ صحنه‌های وحشتناک و به‌یادماندی هیچ کم‌وکسری ندارد. ساتو گفته است که اکثر تجربه‌ها‌ی وحشت برای بازی اصلی کنار گذاشته شده‌اند و چیزی که تا الان شاهدش بوده‌ایم بخشی از بازی اصلی به‌حساب می‌آید.

بخشی از صحبت‌های موریماسا ساتو با مجله Edge در ادامه آمده است:

«همان‌طور که می‌دانید یکی از المان‌های مرکزی مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول ترس و وحشت است و من لازم می‌دانم به شما هشدار ‌دهم؛ چون ممکن است نمایش‌هایی که تابه‌حال از بازی ارائه شده‌اند را مبنا قرار دهید و فکر کنید به‌همین راحتی و با آرامش می‌شود بازی اصلی را تجربه کرد. در واقعیت ماجرا برعکس است و ما تعداد زیادی صحنه وحشتناک و نفس‌گیر را برای تجربه اصلی کنار گذاشته‌ایم تا خودتان با آن مواجه شوید.»

تاریخ انتشار بازی Resident Evil Village روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4،  ایکس باکس سری ایکس | سری اس، ایکس باکس وان و پی سی هفتم ماه می (۱۷ اردیبهشت) اعلام شده است.

نظر شما درباره‌ی صحبت های موریماسا ساتو چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده