// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۷

استعفا مدیر ارشد مالی گیم استاپ

شرکت گیم استاپ امروز اعلام کرد که مدیر ارشد مالی این فروشگاه استعفا داده است و از این فروشگاه جدا خواهد شد.

همان‌طور که اطلاع دارید در روزهای اخیر اخبار متعددی از بازار بورس کشور امریکا به گوش می‌رسد و چندی پیش نیز شنیدیم که گروهی با پشتیبانی از فروشگاه بازی گیم‌استاپ و با خرید سهام‌های آن، باعث افزایش ارزش اوراق بهادار این شرکت شدند. شرکت گیم استاپ با مشکلاتی همچون مشکلات مربوط‌به ویروس کووید ۱۹، نوسان ارزش سهام گیم‌استاپ و یک سیاست مالی ناکارامد مشغول دست و پنجه نرم کردن است و اکنون به نظر می‌رسد که باید به‌دنبال یک مدیر ارشد جدید مالی نیز باشد.

امروز گیم استاپ اعلام کرد که مدیر ارشد مالی آن یعنی جیم بل از سمت خود استعفا داده است و از تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ در گیم استاپ نخواهد بود. این شرکت هم‌اکنون در حال جست‌وجو برای یک جانشین برای سمت مدیر ارشد مالی است. گیم استاپ اعلام کرد که اگر تا زمان جدا شدن بل از شرکت جانشینی دائمی پیدا نشود، معاون ارشد و مدیر ارشد حسابداری، دیانا جاجه (Diana Jajeh) به‌عنوان مدیر مالی موقت منصوب خواهد شد و جست‌وجو برای جانشین دائمی جیم بل ادامه خواهد داشت.

جیم بل در سال ۲۰۱۹ پس از جدا شدن راب لوید از این کمپانی بعد از تقریبا ۲۳ سال همکاری با گیم استاپ، به‌عنوان مدیر ارشد مالی در این شرکت مشغول به کار شد. او پیش از منصوب شدن به این سمت به‌عنوان مدیر ارشد مالی در شرکت Wok Holdings مشغول به کار بود. 

بنابر پرونده‌های SEC، بل به‌صورت سالانه حقوق پایه هفتصد هزار دلار دریافت می‌کرد. او همچنین هنگام استخدام مبلغ پنجاه هزار دلار پاداش دریافت کرد و قرار بود یک پاداش سالانه اضافی برابر با حقوق سالانه هفتصد هزار دلار خود نیز دریافت کند. از آن‌جا که او طبق قرارداد کاری خود برای اهداف پسندیده‌ای استعفا داده است، وی همچنین مبلغی به میزان ۲.۸ میلیون دلار بابت حق و حقوق استعفای خود دریافت خواهد کرد؛ این مبلغ دو برابر مبلغ حقوق پایه و پاداش سالانه وی محسوب می‌شود.

با توجه به اتفاق‌هایی که اخیرا برای این شرکت پیش آمده، گیم‌استاپ در حال حاضر نوسانات زیادی را تجربه می‌‌کند. برای اطلاعات بیشتر به لینک روبرو مراجعه کنید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده