نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۷

مشخص شدن نحوه همکاری کدمسترز با الکترونیک آرتز

پس از اینکه الکترونیک آرتز قرارداد خرید استودیوی کدمسترز را نهایی کرد، حال براساس اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد EA دخالتی در پروژه‌های آینده این استودیوی بریتانیایی نخواهد داشت.

بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان و تمایل الکترونیک آرتز برای تصاحب استودیوی کدمسترز، حدود یک هفته پیش به‌صورت رسمی این اتفاق قابل پیش‌بینی رخ داد. همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، الکترونیک آرتز با انتشار یک ویدیو در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که استودیوی بازی‌سازی کدمسترز به بخشی از زیرمجموعه EA درآمده است.

عقد این قرارداد که برای سران الکترونیک آرتز حدود ۱.۲ میلیارد دلار هزینه برداشته، ابهاماتی را در ذهن کاربران و علاقه‌مندان به آثار کدمسترز ایجاد کرده است. بسیاری اعتقاد دارند از این‌پس EA روی تمام پروژه‌های آینده کدمسترز نظرات و حتی به‌نوعی دخالت خواهد کرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، مت بیلبی، معاون اجرایی الکرتونیک آرتز در مصاحبه اخیر خود ضمن تکذیب این ادعا، اعلام کرد که استودیوی بریتانیایی کدمسترز می‌تواند به‌صورت مستقل به ساخت آثار آینده خود ادامه داده و EA نیز کاملا از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

«ما به کدمسترز همچون یک استودیوی مستقل جهت ساخت بازی‌های آینده نگاه می‌کنیم. الکترونیک آرتز برای پیشرفت کدمسترز کاملا از آن‌ها حمایت کرده و موقعیت‌ها و فرصت‌های لازم جهت پیشرفت را برایشان ایجاد خواهد کرد. ما درخصوص آینده‌ای که انتظار آن‌ها را می‌کشد، بسیار هیجان‌زده هستیم. EA اینجا است تا جهت پیشرفت این استودیوی مستقل سوخت لازم را به آن‌‌ها وارد کند.»

اگر زومجی را دنبال کرده، اطلاع دارید که دلیل اصلی خرید کدمسترز توسط الکترونیک آرتز، سابقه درخشان آن‌ها در تولید آثار ریسینگ و تمایل EA به عرضه سالی یک بازی در این سبک بوده است. حال باید منتظر ماند و دید خالق آثاری چون Project CARS و Dirt می‌تواند الکترونیک آرتز را به یک پایگاه مهم برای عاشقان سبک ریسینگ تبدیل کند یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده