// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵

آغاز رسمی همکاری الکترونیک آرتز و استودیو سازنده Dirt

شرکت الکترونیک آرتز در توییتر با انتشار پستی اعلام کرد که همکاری آنها با استودیو کدمسترز رسما آغاز شده است.

مدتی است که خبرهای مختلفی از تنظیم قرار داد بین الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و کدمسترز (Codemasters) به‌گوش می‌رسد. معامله‌ای که کدمسترز را تحت مالکیت شرکت الکترونیک آرتز قرار می‌دهد. همچنین به‌دنبال آن اخبار دیگری منتشر شد که تقریبا این قرار داد نهایی شده است. بااین‌حال الکترونیک آرتز از به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر خودداری کرده است.

دقایقی پیش توییتر الکترونیک آرتز با انتشار یک ویدیو ۱۰ ثانیه‌ای رسما اعلام کرد که کدمسترز به الکترونیک آرتز پیوسته است. ازاین‌رو الکترونیک آرتز را می‌توان مکانی برای بازی‌های ریسینگ و علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ویدیویی دانست. در گذشته هم الکترونیک آرتز اعلام کرده بود که این خرید باعث می‌شود تا به‌صورت سالانه بتوانند بازی‌های ماشین سواری متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهند.

در ادامه مشخص شده که الکترونیک آرتز با مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار کدمسترز را خریداری کرده است. درواقع کدمسترز توسط Codex Games Limited خریداری شده که زیرمجموعه EA به حساب می‌آید. همچنین مشخص شده که پس از کامل شدن این قرار داد، تمامی کارگردانانی که جزو تیم اجرایی نیستند از سمت خود در هیئت مدیره کدمسترز کناره‌گیری کرده‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع ResetEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده