// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۹

تریلر گیم‌پلی Dirt 5 روی پلی استیشن 5 منتشر شد؛ استفاده‌ی بازی از قابلیت‌های دوال ‌سنس

در تریلر گیم‌پلی بازی Dirt 5 روی پلی استیشن 5، علاوه‌بر نمایش اجرای بازی روی ۱۲۰ فریم بر ثانیه، درباره‌ی استفاده‌ی سازندگان بازی از قابلیت‌های کنترلر و فناوری صدای سه‌بعدی کنسول نیز توضیح داده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Codemasters ویدیوی جدیدی از نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی Dirt 5 منتشر کرده است که در آن درباره‌ی ویژگی‌های بازی و نمایش نحوه‌ی اجرای آن روی کنسول نسل بعدی سونی توضیح داده می‌شود. برای مثال مانند نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس بازی، نسخه‌ی پلی استیشن 5 هم با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد که درنتیجه‌ی آن گیم‌پلی بازی سریع‌تر و روان‌تر می‌شود.

دیوید اسپرینگیت، کارگردان فنی بازی در این تریلر از کنترلر دوال‌ سنس و اینکه اعضای تیم ساخت بازی چقدر از استفاده از آن لذت برده‌اند، حرف می‌زند. او دراین‌باره توضیح می‌دهد که تریگرهای این کنترلر بازخور‌های بسیار واقع‌گرایانه‌تری را به بازیکن منتقل می‌کند. این قابلیت مخصوصا خود را زمانی‌که ماشین‌ها روی سطوح متفاوت زمین در حال حرکت هستند، به‌خوبی نشان می‌دهد. او همچنین می‌گوید که بازی از صدای سه‌بعدی کنسول نسل بعدی سونی استفاده می‌کند و اینکه فناوری صدای سه‌بعدی تمپست پلی استیشن 5 مزیت بسیار بزرگی برای کسانی است که از هدفون هنگام بازی کردن استفاده می‌کنند.

او سپس به این نکته‌ی جالب اشاره می‌کند که اگر بازیکن با یک هدفون که به کنترلر دوال‌سنس متصل شده به موسیقی درون بازی گوش دهد، به‌لطف فناوری صدای سه‌بعدی تمپست بازیکن حس می‌کند که صدای موسیقی در محیط واقعی اطرافش درحال پخش است. درنهایت، تمام این ویژگی‌های جدیدی که توسعه‌دهندگان بازی در نسخه‌های نسل بعدی بازی‌هایشان به‌کار می‌گیرند و تفاوت‌های ظریف آن‌ها نسبت به نسخه‌های نسل حاضر همین بازی‌ها، به‌لطف فناوری‌های موجود در کنسول‌های نسل بعد محقق شده است. شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Dirt 5 در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) همزمان با عرضه‌ی پلی استیشن 5 برای این کنسول عرضه خواهد شد و دارندگان بازی روی کنسول پلی استیشن 4 قادر خواهند بود تا آن را به‌رایگان به نسخه‌ی نسل بعدی ارتقا دهند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده