نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۱

بازی Cyberpunk 2077؛ گزارش هایی از یک باگ جدید و غیرمنتظره

براساس گزازش‌های منتشر شده برخلاف تلاش‌های سی دی پراچکت رد جهت بهبود وضعیت بازی Cyberpunk 2077 اما به‌نظر می‌رسد این اثر همچنان از وجود باگ‌های گوناگون رنج می‌برد.

حدود دو ماه از زمان عرضه بازی به‌شدت مورد انتظار Cyberpunk 2077 می‌گذرد. اثری که تقریبا حدود هفت سال توسعه آن به‌طول انجامید، توقعات زیادی را میان اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی و گیمرها ایجاد کرده بود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که برخلاف نمایش‌های جذاب و سابقه درخشان استودیوی سی دی پراجکت رد، اما انتشار بازی سایبرپانک 2077 به‌دلیل داشتن باگ‌ها و ایرادهای فراوان، با انتقادها و شکایت‌های زیادی همراه شد تا جایی که تیم سازنده را ملزم به عذرخواهی نیز کرد

پس از اینکه استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد با انتشار به‌روزرسانی‌‌هایی سخت در تلاش برای بهبود وضعیت کنونی است، اما باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، گزارش‌هایی از وجود یک باگ عجیب در این بازی منتشر شده است. براساس چندین گزارش و مشاهدات گیمرها، به‌نظر می‌رسد در بعضی مواقع روح آدام اسماشر، یکی از شخصیت‌های بازی، به‌دنبال کاربران افتاده و باعث وحشت آن‌ها می‌شود. 

شاید در نگاه اول از نظر بسیاری وجود چنین باگی یک خیال‌بافی یا توهم باشد، اما طی روزهای گذشته کاربران زیادی در فضای مجازی صحت این خبر را تایید کردند و حتی به‌تازگی ویدیویی نیز از آن لحظه ضبط و منتشر شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

البته از آنجاییکه تا این لحظه هنوز استودیوی سی دی پراجکت رد به‌صورت رسمی به این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده است، دلایل حضور روح اسماشر در بازی نیز مشخص نشده است. حال باید منتظر ماند و دید تیم سازنده چه راهکاری برای رفع این باگ‌های گاها عجیب در سر دارد؟ 

بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پی سی، کنسول‌های نسل هشتمی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

چنانچه شما هم در جریان بازی سایبرپانک شاهد مشاهده چنین باگ‌های عجیبی شده‌اید، لطفا تجریبات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده