// شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

آپدیت جدید سایبرپانک 2077 چند باگ به بازی اضافه کرد

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که پچ 1.1 بازی Cyberpunk 2077 همزمان با رفع برخی از مشکلات، چند باگ تازه را نیز به این اثر استودیو سی‌دی پراجکت رد افزوده است.

ظاهرا بعد از دانلود آپدیت جدید، دیگر تعدادی از شخصیت‌های فرعی بازی به هیچ عنوان حرف نمی‌زنند

شرکت سی‌دی پراجکت دیروز نخستین آپدیت بزرگ سایبرپانک 2077 با نام Patch 1.1 را عرضه کرد و گفت این به‌روزرسانی علاوه‌بر رفع بسیاری از مشکلات، بازی را برای به‌روزرسانی‌های بعدی آماده می‌کند. ولی نظرات بسیاری از مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که آپدیت مورد بحث همزمان با بهتر کردن بازی از بعضی جهات، شوربختانه مشکلات جدیدی را هم به وجود می‌آورد. حتی بعضی از بازیکنان بعد از نصب آپدید جدید Crashهای بیشتری را نسبت به قبل تجربه کردند و بارها و بارها مجبور به اجرای دوباره‌ی بازی Cyberpunk 2077 هستند؛ تا حدی که دسته‌ای از کاربران کنسول‌های نسل هشت ایکس باکس و پلی استیشن می‌گویند که هر ۱۰ الی ۳۰ دقیقه یک بار عملا بازی با یک کرش بسته می‌شود.

در آن سو تعدادی از گیمرها می‌گویند که بعد از دانلود پچ جدید دیگر توانایی زنگ زدن به یک کاراکتر در مرحله‌ای خاص را از دست می‌دهید و عملا نمی‌توانند آن مرحله را تمام کنند. باتوجه‌به این مشکلات تازه هم تعدادی از کاربران می‌گویند که سی‌دی پراجکت صرفا چند باگ کوچک را در یک آپدیت حجیم برطرف کرد تا بتواند فهرست بلندبالایی از مشکلات رفع‌شده با Patch 1.1 را به رخ بکشد. حتی عده‌ای سعی کردند که بازی را به همان نسخه 1.06 بازگردانند تا با مشکلات جدید آپدیت 1.1 دست‌وپنجه نرم نکنند. البته پچ 1.1 فریم‌ریت بازی و رزولوشن آن را بهتر کرده است.

نباید از یاد برد که سونی هنوز بازی Cyberpunk 2077 را به پلی استیشن استور بازنگردانده است و این یعنی شرکت ژاپنی همچنان وضعیت فنی محصول را پایین‌تر از سطح استاندارد می‌داند. از آن سو سی دی پراجکت نه‌تنها با دو شکایت رسمی و جدی مواجه شده است، بلکه اگر موفق به بهتر کردن قابل توجهی نسخه‌های کنسولی نشود، باید جریمه‌ای هنگفت را به دولت لهستان پرداخت کند. همچنان بسیاری از افراد معتقد هستند که سایبرپانک 2077 در هر پلتفرمی غیر از کامپیوترهای شخصی و گوگل Stadia، بارها غیر قابل بازی به‌نظر می‌رسد. سی‌دی پراجکت قول داده است که Patch 1.2 بزرگ‌ترین آپدیت بازی باشد و بخش قابل توجهی از مشکلات آن روی پلتفرم‌های مختلف را حل کند.

نظر شما چیست؟ اگر سایبرپانک 2077 را با به‌روزرسانی جدید تجربه کردید، به مخاطبان زومجی بگویید که چه‌قدر با پیشرفت بازی نسبت به نسخه‌ی 1.06 آن رو‌به‌رو شدید؟


منبع Gaming Route
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده