// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۰

احتمال رونمایی از بازی سایلنت هیل توسط یک استودیو ژاپنی

درحالی‌که تصور می‌شد تمام شایعات مرتبط با ریبوت سری بازی سایلنت هیل دیگر رد شده‌اند، مجددا رسانه Video Games Chronicle گزارشی راجع به این موضوع منتشر کرده است.

بازی جدید سایلنت هیل احتمالا در تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی می‌شود و یک استودیو بازی‌سازی ژاپنی برجسته وظیفه‌ی ساخت آن را دارد

استودیو بلوبر تیم به‌تازگی گفت از یک سال قبل مشغول کار روی یک بازی ترسناک برای یک ناشر بسیار معروف شده است و طبیعتا خیلی‌ها به سرعت فرض کردند که منظور شرکت مورد بحث، ساخت بازی Silent Hill جدید است. مخصوصا به این دلیل که آکیرا یامائوکا، آهنگ‌ساز افسانه‌ای سری بازی سایلنت هیل به‌تازگی آهنگ‌های بازی The Medium را خلق کرد.

اما ناگهان رسانه VGC گزارش داد که شرکت کونامی مدتی قبل وظیفه‌ی ساخت سایلنت هیل جدید را به یک استودیو بازی‌سازی برجسته‌ی ژاپنی سپرد. همچنین گفته می‌شود که این محصول قرار است بسیار متفاوت با انتظارات اکثر مخاطبان از یک بازی سایلنت هیل باشد و رونمایی از آن در تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی صورت می‌گیرد.

در عین حال اندی رابینسون از رسانه VGC باور دارد که در حال ساخت بودن بازی سایلنت هیل توسط یک استودیو معروف ژاپنی باعث نمی‌شود که در حال ساخت بودن یک بازی سایلنت هیل دیگر توسط بلوبر تیم، آن‌چنان غیرممکن به نظر بیاید. در نتیجه ممکن است همزمان با ساخت یک بازی سایلنت هیل جدید در استودیو ژاپنی برجسته، پروسه‌ی ساخت یک بازی سایلنت هیل دیگر هم در استودیو لهستانی Bloober Team جلو برود و طی ماه‌های آتی کونامی از دو بازی رونمایی کند.

رسانه VGC می‌گوید که پس از شکست اسف‌بار بازی Contra: Rogue Corps و بازی Metal Gear Survive کونامی تصمیم گرفت که دیگر ساخت بازی‌های جدید در مجموعه‌های معروف خود همچون سایلنت هیل، کسلوینیا و متال گیر سالید را بیشتر به استودیوهای بازی‌سازی خارج از شرکت بسپارد. راستی به یاد دارید که ماه‌ها قبل گفته می‌شد که شاید استودیو Supermassive Games قصد ساخت یک بازی Silent Hill جدید را داشته باشد؟ حالا می‌دانیم که آن طرح مدت‌ها قبل رد شد و از دل آن مجموعه بازی ترسناک اورجینال استودیو Supermassive Games یعنی The Dark Pictures بیرون آمد؛ یک سری بازی ترسناک که تا امروز بازی The Dark Pictures: Man of Medan و بازی The Dark Pictures Anthology: Little Hope را تحویل گیمرها داده است. پس دیگر منتظر نباشید که سوپرمسیو گیمز به ساخت سایلنت هیل بپردازد.

به مانند همیشه تا زمانی‌که شاهد یک رونمایی رسمی نباشیم، تمامی گزارش‌های مرتبط با یک یا دو بازی Silent Hill جدید فقط شایعه به حساب می‌آیند. آیا بالاخره در تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی پروسه‌ی شایعه‌پراکنی راجع به سری بازی سایلنت هیل با پخش یک تریلر جذاب برای طرفداران به پایان می‌رسد؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده