// جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۰

اشاره آهنگساز سایلنت هیل به ساخت یک بازی موردانتظار

آکیرا یامائوکا، آهنگساز مشهور مجموعه‎‌ی Silent Hill اخیرا در مصاحبه‌ای گفته در تابستان سال ۲۰۲۱ خبر مهمی اعلام می‌شود که احتمالا افراد زیادی منتظر شنیدن آن هستند.

Silent Hill یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ترسناک در دنیای ویدیو گیم به شمار می‌رود. پس از انتشار دموی .P.T و استقبال بی‌نظیر طرفداران از آن، Konami تصمیم گرفت که ساخت نسخه‌ی کامل آن با نام Silent Hills را لغو کند و این موضوع باعث ناراحتی جامعه‌ی گیمرها شد. پس از کنسل شدن سایلنت هیلز و جدایی کوجیما از کونامی، چشم‌انداز ساخت یک بازی از این مجموعه‌ تاریک به‌نظر می‎رسید. بااین‌حال، طبق جدیدترین اخبار بازی، آکیرا یامائوکا، آهنگساز معروف مجموعه‌ی سایلنت هیل اخیرا در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب ALHub گفته قصد دارد از یک خبر مهم رونمایی کند؛ ولی فعلا نمی‌تواند اعلامش کند.

BoJrayed از کانال یوتیوب مذکور از او درباره‌ی پروژه‌های آینده‌ی او سؤال می‌کند و یامائوکا پاسخ می‌دهد: «کلی بخواهم جواب دهم، فکر می‌کنم قرار است در تابستان ۲۰۲۱ خبر مهمی بشنوید؛ خبری که احتمالا منتظر آن هستید. بااین‌حال، فعلا خیلی کلی و سربسته به آن اشاره می‌کنم.»

Silent Hill

با اینکه یامائوکا به‌طور مستقیم به در دست ساخت بودن یک سایلنت هیل جدید اشاره نکرده است، سخت است بتوان از صحبت‌های او برداشت دیگری کرد. مصاحبه‌ی او بیشتر حول آخرین کارش در بازی The Medium استودیوی بلوبر تیم بود که اخیرا منتشر شد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد اطلاعات تازه‌ای که در این مصاحبه توسط یامائوکا گفته می‌شود، ربطی به بازی مدیوم نداشته باشد. استودیوی بلوبر تیم به‌تازگی اعلام کرده که کار روی پروژه‌ی بعدی خود را شروع کرده است. با این وجود، هنوز درباره‌ی حضور یامائوکا برای آهنگسازی بازی جدید آن‌ها حرفی زده نشده است.

فعلا باید منتظر ماند و دید که آیا بازی جدیدی از سایلنت هیل در دست ساخت است یا یامائوکا روی پروژه‌ی دیگری کار می‌کند. پس از ماجراهای مربوط‌به Silent Hills، طرفداران به‌شدت منتظر رونمایی از بازی جدیدی از این مجموعه‌ی ترسناک روان‌شناختی هستند. باتوجه‌به گفتن جمله‌ی «خبری که احتمالا منتظر بودی بشنوید» از طرف یامائوکا، می‌توان انتظار داشت بازی‌ای که او درحال‌حاضر روی آن کار می‌کند، بزرگ و مهم خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ آیا فکر می‌کنید که یامائوکا کار آهنگسازی نسخه‌ای جدید از سایلنت هیل را برعهده دارد؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده