نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۸

احتمال انتشار یک بخش بزرگ زامبی برای Call of Duty: Black Ops Cold War

باتوجه به تصویر فاش شده از وبسایت رسمی Call of Duty، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده در نظر دارد یک حالت مفصل زامبی‌ برای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War عرضه کند.

آخرین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی مدتی پیش با نام Call of Duty: Black Ops Cold War روانه بازار شد. در حالیکه چندی پیش اکتویویژن با انتشار تریلری از نقشه جدید این بازی برای حالت زامبی رونمایی کرد، حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده برنامه‌های ویژه‌ای برای این حالت درسر دارد.

براساس اطلاعات و تصویر فاش شده از وبسایت رسمی Call of Duty، احتمالا در آینده نزدیک باید منتظر انتشار یک حالت بزرگ و مفصل زامبی محور با نام احتمالی Outbreak برای بازی Call of Duty: Black Ops Cold War باشیم. این احتمالات از جایی نشات گرفته است که ساعاتی پیش تصویری از لوگوی این بازی با عبارت «به حالت Outbreak که یک تجربه جدید و بزرگ زامبی است خوش آمدید» در وبسایت رسمی بازی منتشر شد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و حالت جدید زامبی به نام Outbreak

حال در حالیکه هنوز استودیوهای Treyarch و Raven Software، سازندگان بازی Cold War، واکنش خاصی به این اتفاق نشان نداده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد حالت Outbreak درواقع یک تجربه جهان‌باز co-op و PvE است.

اگرچه در ظاهر تا زمان تایید رسمی اکتیویژن نمی‌توان با اطمینان از صحت این اطلاعات صحبت کرد، اما در این مورد خاص به‌دلیل انتشار تصویر روی وبسایت رسمی بازی به احتمال زیاد باید خود را آماده تجربه آن کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War و Warzone در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

سری باز‌های Call of Duty برای آن دسته از افرادی که علاقه خاصی به آثار شوتر دارند، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. سال ۲۰۰۳ استودیوی اکتیویژن برای اولین‌بار با عرضه اولین نسخه از این مجموعه نه‌تنها موفقیت غیرقابل تصوری را برای خود ایحاد کرد، بلکه تاثیر زیادی در آثار پس از خود به‌جای گذاشت.

اگر حالت زامبی سری کالاف دیوتی برای شما جذاب است، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص ادعای مطرح شده را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده