نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴

جریان داشتن بازی Call of Duty 2021 در دوران جنگ جهانی دوم

با استناد به اطلاعات غیررسمی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد اکتیویژن برای بازی Call of Duty 2021 بار دیگر به سراغ دوران جنگ جهانی دوم رفته است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید مدتی است که شایعات و حرف‌وحدیث‌های زیادی حول نسخه جدید سری Call of Duty یعنی Call of Duty 2021 شنیده می‌شود. چندی پیش خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه استودیوی اسلج‌همر (Sledgehammer) که سابقه خوبی در ساخت چندین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی نیز دارد، توسعه Call of Duty 2021 را بر عهده گرفته است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر ادعایی مطرح کرده است که براساس آن بازی Call of Duty 2021 به‌نظر می‌رسد بار دیگر قرار است در دوران جنگ جهانی دوم جریان داشته باشد. باتوجه به سابقه استودیوی اسلج‌همر در توسعه بازی Call of Duty: WWII می‌توان انتظار یک تجربه جدید و البته پخته‌تر از حال‌وهوای این دوران را داشت. 

بانگاهی به تاریخچه سری محبوب Call of Duty به این نتیجه می‌رسیم که سران اکتیویژن در طول حیات این مجموعه اتمسفر و حال‌وهوای گوناگون و متنوعی را برای روایت انتخاب کرده‌اند؛ از جنگ جهانی دوم گرفته تا جنگ ویتنام، دوران مدرن و حتی آینده. 

همان‌طور که اشاره شد تمام این صحبت‌ها درواقع حدس‌وگمان‌‌های کاربران و افشاکنندگان است و تا زمان تایید رسمی تیم سازنده نمی‌توان با اطمینان از صحت آن صحبت کرد. حال اگر شما هم از طرفداران سری Call of Duty هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نسخه بعدی آن که احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۱ روانه بازار می‌شود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده