نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱

احتمال ساخت Call of Duty 2021 توسط استودیوی Sledgehammer

براساس گزارش‌های غیررسمی، به‌نظر می‌رسد احتمالا اکتیویژن وظیفه ساخت نسخه جدید مجموعه Call of Duty را برعهده استودیوی بازی‌سازی آمریکایی Sledgehammer سپرده است.

اگر از طرفداران بازی‌های ویدیویی به‌خصوص آثار سبک شوتر اول‌شخص باشید، به احتمال بسیار زیاد حداقل برای یک بار هم که شده دنیای سری Call of Duty را تجربه کرده‌اید. این مجموعه که در سال ۲۰۰۳ توسط استودیوی اکتیویژن متولد شد، در ابتدا تمرکز اصلی خود را روی تولید آثاری با حال‌وهوای جنگ جهانی دوم معطوف کرده بود. 

درحالیکه آخرین نسخه این مجموعه یعنی Call of Duty: Black Ops Cold War توسط استودیوی تری‌آرک منتشر شد و توانست موفقیت‌‌های زیادی را نیز به‌ارمغان آورد اما به‌نظر می‌رسد اکتیویژن برای نسخه جدید آن قرار است با استودیوی امریکای اسلج‌همر (Sledgehammer) همکاری داشته باشد. براساس ادعای یکی از افشاکنندگان سری Call of Duty به‌نام ModernWarzone که سابقه نسبتا خوبی در ارایه اطلاعات دارد، بازی Call of Duty 2021 توسط سازنده Call of Duty: Modern Warfare 3، بازی Call of Duty: Advanced Warfare و بازی Call of Duty: WWII در دست ساخت قرار دارد.

حال باید منتظر ماند و دید چنانچه این ادعا صحت داشته باشد، استودیوی Sledgehammer می‌تواند مسیر موفقیت این مجموعه را ادامه داده و باتوجه به عرضه کنسول‌های نسل نهم، اثری متفاوت و موفقی را روانه بازار کند یا خیر؟ اگز شما هم از طرفداران قدیمی سری Call of Duty هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از نسخه امسال بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده