// سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۱

درآمد فوق‌العاده‌ باندای نامکو در سه ‌ماهه پایانی ۲۰۲۰

با وجود تغییرات ساختاری عظیمی که در شرکت Bandai Namco در حال انجام است، آن‌ها توانسته‌اند درآمد قابل‌توجه‌ای را در سال مالی ۲۰۲۰ و خصوصا سه‌ ماه سوم آن کسب کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Bandai Namco توانسته در سه‌ماهه سوم سال مالی جاری درآمد و سود خوبی کسب کند که همین موضوع باعث شده که آن‌ها میزان سود پیش‌بینی‌شده‌ی خود را برای کل سال مالی ۲۰۲۰ افزایش دهند. در دوره‌ی سه‌ماهه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰، این شرکت بازی‌سازی ژاپنی توانسته ۱.۹۷ میلیارد دلار درآمد کسب کند که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد. سود خالص آن‌ها نیز در همین دوره به ۱۸۱ میلیون دلار رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد بیشتر شده است.

واحد سرگرمی و شبکه باندای نامکو پردرآمدترین بخش سه‌ماهه سال ۲۰۱۹ بود. بااینکه درآمد این بخش در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۲۰ ۱۲ درصد، معادل ۸۴۳ میلیون دلار، افزایش پیدا کرده است، دیگر درمیان بخش‌های پردآمد شرکت باندای نامکو رتبه‌ی اول را ندارد. درآمد واحد اسباب‌بازی این غول ژاپنی اما درعوض ۲۶ درصد، معادل ۸۸۰ میلیون دلار، رشد را در سه‌ماهه مورد اشاره تجربه کرده است که رقم قابل‌توجه‌ای به شمار می‌رود.

از ماه آوریل ۲۰۲۱ قرار است دو واحد عمده‌ی سرگرمی و شبکه و همچنین اسباب‌بازی Bandai Namco تحت نام «واحد سرگرمی» با یکدیگر ادغام شوند. این مورد بخشی از تغییرات گسترده‌ای است که این شرکت ژاپنی قصد دارد در ساختار سازمانی خود اعمال کند. Bandai Namco در سه‌ماهه پایانی ۲۰۲۰ ناشر دو بازی مهم بوده است. Twin Mirror، ساخته‌ی استودیوی Dontnod و Little Hope، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های The Dark Picture Anthology و ساخته‌ی استودیوی Supermassive.

بازی‌های شرکت باندای نامکو در نه ماه ابتدایی سال مالی آن‌ها حدود ۳۲.۳ میلیون نسخه فروش داشته است. آن‌ها در سال مالی گذشته موفق به فروش ۱۵.۵ میلیون نسخه بازی شده بودند. این بدین معنی است که تعداد بازی‌های فروش‌رفته‌ی آن‌ها نسبت به سال قبل افزایشی دوبرابری داشته است. باتوجه‌به عملکرد درخشان باندای نامکو در سه‌ماهه سوم سال مالی خود، این شرکت میزان درآمد پیش‌بینی‌شده‌ی خود را از سال مالی ۲۰۲۰ ۱۱ درصد، معادل ۶.۸ میلیارد دلار و سود خالص پیش‌بینی‌شده‌ی خود را به میزان ۹ درصد، معادل ۳۴۴ میلیون دلار افزایش داده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Game Industry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده